Nimble Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Bildet er av hunden min på et nedlagt jernbanespor. Tatt i januar med Canon EOS 5D mk.II.' 6 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 De beste bildene jeg har tatt så langt med et Nikon D5100, standard linse (mindre enn en uke gammelt kamera.) Ganske logisk at det er en hund? Et par adaptere for vannkjøling, testet ut en eller annen effekt kalt "miniature" 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Likte bildet av hunden din. Lav vinkling gir nærhet og varme. Men jeg ville klonet vekk tauet - det virker forstyrrende 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Skal nok klone vekk tauet en gang, må lære meg photoshop først Nå har jeg lekt litt med kameraet og fått et par gode bilder av natteskyer/solnedgang(?) Jeg viser dere bare et, men eneste forskjellen er litt endring i skyene. Fikk også en god fyr til å sette sammen et par bilder til et panorama bilde (bilde i spoiler) 3 Lenke til kommentar
Spicy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Om du har en foto blogg kan du legge den ut på denne siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1534374 Prøver å få til en bloggtråd hvor flere med blogg kan bli lagt merke til! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Er ikke så altfor god på redigering, dette var mitt første forsøk. Selv mener jeg det kanskje er litt for lyst/skarpt? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det var et fint bilde, med nydelig himmel. Jeg synes ikke det er for lyst, men du har vel vært litt for hard med oppskarpingen. Hvis du ser på bildet med største forstørrelse, ser du en hvit kant der bygningene møter himmelen, og det tyder på at det er er dratt litt for hardt i spakene. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) DSC01372.JPG Er ikke så altfor god på redigering, dette var mitt første forsøk. Selv mener jeg det kanskje er litt for lyst/skarpt? Det største problemet er at du har tatt utgangspunkt i et bilde med masse støy. Alt hadde vært bedre med et støyfritt bilde som utgangspunkt. Endret 7. september 2013 av arthon Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 DSC01372.JPG Er ikke så altfor god på redigering, dette var mitt første forsøk. Selv mener jeg det kanskje er litt for lyst/skarpt? Mobilkamera...? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Mobilkamera...? Ser ut som det er brukt et Sony DSC-WX300 Lenke til kommentar
Bjørn Johnsen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Bilde her tok jeg noen mil uten for Kabelvåg i sommer. Eneste jeg har gjort med det er oppskarping, lagt til støy i LR4 og gjort den sort hvit i Silver efex. Endret 17. september 2013 av Bjørn Johnsen 2 Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bilde her tok jeg noen mil uten for Kabelvåg i sommer. Eneste jeg har gjort med det er oppskarping, lagt til støy i LR4 og gjort den sort hvit i Silver efex. image.jpg Det ble flott! Og hadde nok blitt hakket kulere om du klarte å posisjonere deg slik at du ikke hadde fått med broen til venstre i bildet. Lenke til kommentar
Bjørn Johnsen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det ble flott! Og hadde nok blitt hakket kulere om du klarte å posisjonere deg slik at du ikke hadde fått med broen til venstre i bildet. Sånn som dette?? Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) image.jpg Sånn som dette?? Nettopp! Men her er brennvidden endret, og bussen er borte! hehe, alltid noe å pirke på. Men dette var en tøff bro, og det passet bra med B&W ! Endret 17. september 2013 av Lars Anker-Rasch Lenke til kommentar
Bjørn Johnsen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Det er alltid noe å pirke på. Men det kommer alltid på hvem som ser på det;) Lenke til kommentar
Amens Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ett bilde jeg knipsa med ett Olympus E-PL2 fra en katamaran som seilte langs kysten av Barbados i Mars i år. Om noen kunne gitt meg en forklaring på hva som er avbildet hadde jeg blitt ganske glad^_^ Lenke til kommentar
zorry Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 ... Om noen kunne gitt meg en forklaring på hva som er avbildet hadde jeg blitt ganske glad^_^ Samme greia sett fra den andre siden? http://www.flickr.com/photos/grafwilliam/8418600362/ Lenke til kommentar
Amens Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Samme greia sett fra den andre siden? http://www.flickr.com/photos/grafwilliam/8418600362/ Ah ja, det er det^_^ Sukker, ja de eksportere vel noe av det hvert år. Lenke til kommentar
perrrrrrrr Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 heisann jeg er ny på forumet, hvordan laster man opp bilder ? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 heisann jeg er ny på forumet, hvordan laster man opp bilder ? Velkommen til forumet! Som du ser av datoene er dette en tråd uten aktivitet på halvannet år. Vil anbefale deg å bruke denne tråden i stedet (les førsteinnlegget før du poster) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1644502&page=1 Mange måter å legge inn bilder på, enten med link fra andre sider (f.eks flickr) eller så kan du laste direkte opp til forumet. Da må du bruke "bruk full editor" og like under tekstboksen finner du "Legg ved filer". Velg først "bla gjennom" for å finne bildet på datamaskinen din og trykk deretter "legg ved denne filen" Da kommer det opp et nytt vindu som ser slik ut (nesten helt likt, men bildet har kommet opp), vel så "plasser i innlegg" for å legge bildet der du vil i innlegget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå