Tootimes Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Tjena,hello. Lurte på om noen hadde synspunkter på dette: Jeg har et Chieftec Dr. jeg har tenkt å klaske en evo 360 raddis ned i toppen på.Ikke så jøvla originalt,men det er vaffal det jeg skal.(tror jeg). Så kom jeg til å tenke på: Hvor dumt er egentlig det,tenker på varmen om stiger opp osv....bør jeg isolere den den delen av raddisen som er "nedi" toppen av tårnet,eller vil ikke varmen "nedefra" ha noe særlig innvirkning? Tenkte på å ha sugende vifter under,så varmen vil jo blåse vekk... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 det hadde vert ganske teit og ha radiatoren i bunnen også, siden det vile ha varmet opp komponentene. men med vannavkjøling på cpu, nb og gpu er det ikke så mye igjenn som lager noe serligt varme, derfor vil ikke det ha noen SERLIG effekt på radiatoren. (om den står i toppen) nå har jeg ikke vannavkjøling selv så jeg bør vel ikke få låvt til og skrive dette Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tror ikke det at du har radiatoren i toppen har noen spessiel innvikning på tempen, det er jo en stor radiator. Det er jo heller ikke noe bra med en støvsuger i bunnen av kabinettet da.. Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Takk for svar,høres fornuftig ut. Boxen blir med på jobb imorgen,så da får vi se hvordan det blir. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Er helt greit å ha den i toppen! Men du kunne nok tjent 0,5-1 grad på vannet om du lager en trakt bak rett over psuen. trekker da kald luft gjennom rad så ut toppen. Men kab temp blir nok litt høyere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå