Caddy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Heisann. Har et lite problem her, med at all RAM`en min er brukt, når jeg har hatt maskina på i ca 3 dager... Pagefila er på 800mb, når jeg har satt den til 512, og mirc`en viser: Physical Memory Used: 770.45/1023.48MB [Free: 253.03MB] [iIIIIIIIIIIIIII-----] (75.29%) Bruker programmet Netlimiter, og det bruker i skrivende øyeblikk 360mb. ("rekorden" er vel rundt 5-600mb...) Regner med at det er dette programmet som er problemet, ettersom når jeg avslutter det, så har jeg lissom all RAM tilgjengelig igjen, og pagefila blir tømt. Er akkurat som om netlimiter teller all data som går ut og inn via nettlinja, ettersom den bruker ram gradvis som jeg laster ned. Finnes det noe annet alternativ til Netlimiter? Kan kanskje legge til at jeg hadde noe alla liknende problem med windows, Plutselig var all RAM brukt når jeg kopierte mellom disker, brant CD`er osv... Noen som vet hva problemet er? Specs finner dere på profilen min. Takker for svar. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Bruker selv NetLimiter, her trekker v. 1.30 9mb ram. Kanskje du har en piratversjon, hva vet jeg. Selv har jeg kjøpt det... Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 www.homeqos.com Limit enginen til DU super controler er mye mer stabil enn netlimiter sist jeg sjekket. Koster heller nesten ingen ting å kjøpe. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvilken versjon av netlimiter kjører du? jeg kjører ver 1.29, og har ingen problemer med den. I skrivende stund har programmet gått i 3 dager og 21 timer. I følge programmet har jeg mottatt 6gb og sendt 10, men likevel bruker netlimiter bare 5,7 mb av minnet mitt... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Kjører versjon 1.30.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå