Shotgun Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Min kjære X-Box har tydeligvis tatt kvelden. Når jeg legger i spillet, begynner det å blinke vekselsvis grønt og rødt rundt eject-knappen. Kommer opp en feilmelding på skjermen (skjermen flimrer), hvor det står at det er feilkode "7". Har søkt litt rundt på nettet, men jeg har ikke blitt noe klokere. Er det noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg vet ikke men kan det være at chippen har løsnet??? skjekk det... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) error 7 er vel harddisken som er gåen. les litt her Error Code 7 Error: Harddisk timeout Solution: Check the IDE Connection/Cable. Check Power Supply har du en modda xbox, kan du prøve å sette inn en annen harddisk. har du en original\umodda xbox, kan du skaffe en original\urørt hd fra xbox og prøv. Har selv en hd fra xbox liggende et sted, i original tilstand. Endret 11. juli 2004 av EG-s Lenke til kommentar
Magus Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Sjekk at alle kablene sitter ordentlig før du gjør noe drastisk. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Hvis dere lover å ikke si noe til de andre i forumet, så skal jeg fortelle hva som var galt... Jeg hadde glemt å sette IDE-kabelen i hovedkortet. Skikkelig tabbe! Men tusen takk for at dere tråkket til. Nå er det bare morro igjen! Edit: Endret 11. juli 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Slikt står i manualen tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå