Clutch Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Heisann! Jeg er litt usikker på dette,derav sp.målet: Hvordan får man lyd ut av denne utgangen på fronten av spilleren? Jeg skal bruke ett sett med Grado SR80 hodetelefoner. Kan nevne at jeg kun har koblet til ide-kontakten og strøm til denne.......er det mer som må kobles til? http://www.de.nec.de./software/1580_MultiDe.pdf Mvh Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Mulig du må plugge Aux-kontakten på hovedkortet. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Denne utgangen vil kun virke når du spiller en audio plate (ja vanlig audio plate - ikke mp3 osv) i NEC ND-2510A. Dette gjelder alle spillere - hodetelefonutgangen er kun for å få lyd ut når du spiller en audio plate i spilleren. Endret 11. juli 2004 av OC-Freak Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Takker for svar.............trodde at utgangen var aktiv uansett hva man puttet inn(hehe....litt newbie på dette området).....hmm.......prøvde litt forskjellig firmware på denne spiller`n,men det har kanskje ikke kommet kompatibel firmware til denne spiller`m enda?............... Uansett så har jeg bestilt en audiokabel for å sette på mellom dvd-brenner`n og hovedkortet...jmf. Bruker Innlegg: 718 Mulig du må plugge Aux-kontakten på hovedkortet. ____________________________________ Information Wants To Be Syndicated Kan nevne at når jeg plugger inn headphones`n bak på pc`n,så fungerer alt utmerket,men det er det at jeg ønsker å stappe inn hodetelefonene i front! hehe... edit: skriveleif mvh Endret 12. juli 2004 av Paddington_V1A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå