Jarmo Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) De fleste har sommerferie nå og noen reiser litt rundt i Norge også. Hvis noen av forummedlemmer er innom Sognefjorden(Sogndalsområde) så er det lovlig å ta en besøk, er hjemme stort sett pga. arbeide Muligheter for overnatting og fiske med egen båt. Send PM hvis det er aktuelt ! Fortsatt en god sommer til alle sammen Mvh jarmo Endret 12. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hmmm maybe i'll take on that offer. Pyeet er at eg aldri reiser alene og vi er ca 4-5 som har lyst å finne på noe og reise ett sted. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Om jeg bor på Leikanger, 2 mil utenfor Sogndal, får jeg overnatte gratis da også eller..? Edit; @Snowdog; www.leikanger-fjordhotel.no :: Ta med deg vennene dine dit, si jeg har sendt deg så får du det sikkert billigere også.. Har en koslig robåt dere kan låne til alle døgnets tider, og om jeg er på jobb kan jeg yte rommservice på natta.. :!: Endret 12. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Marvil ! Send pm med en gang, er ute på Leikanger nesten hver dag...... Endret 12. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Hmmm maybe i'll take on that offer. Pyeet er at eg aldri reiser alene og vi er ca 4-5 som har lyst å finne på noe og reise ett sted. Jeg kan fixe en billig hytte for 4-6 personer og være med på fisketurer August og > 15 september mnd. er beste tid for fisking. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg kan fixe en billig hytte for 4-6 personer og være med på fisketurer Lyngmo = t3h r0x? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg kan fixe en billig hytte for 4-6 personer og være med på fisketurer Lyngmo = t3h r0x? Haha ja. Hyttetur på Hafslo, that a pretty good way to throw away you're summerholiday.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå