BullaRulla Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hei!! Jeg ble nettop hacket,, det kjedde minimalt skade men jeg mistet viktige documenter.. Jeg har host-navnet til denne (plagsomme)personen, men jeg har ikke ip-adressa Er det noen som vet hvordan jeg finner ut hvilken ip host-navnet tilhører. Jeg bruker både Mandrake-linux & win-XP hvis det er nødvendig og vite takk!! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 http://psacake.com/web/eg.asp Lenke til kommentar
BullaRulla Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 takk for raske svar:-)!!! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Altså... det er bare å pinge IP'en... Lenke til kommentar
granhus Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvis jeg forstår deg rett trenger du bare å skrive inn hosten og trykke på 'lookup' --> network-tools.com hva skal du med ip'en egentlig? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvis jeg forstår deg rett trenger du bare å skrive inn hosten og trykke på 'lookup' --> network-tools.com hva skal du med ip'en egentlig? Melde til abuse kanskje? Lenke til kommentar
px Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 bare ut av ren nysgjerrighet, var du i XP eller mandrake når du ble *kremt* hacket? Mandrake har firewall (shorewall) som er veldig grei å bruke. Ha den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå