Camron Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 altså.. GOD brus: cola, cola light, cola light lemon, pepsi, pepsi twist, pepsi max, 7up, pepsi x, dr. pepper, urge, schweppes(alle merkene) må seff være kaldt... bedriten brus: vanilla coke seff, cola med kirsebærsmak, varm pepsi max, stor flaske schweppes lemon, Lenke til kommentar
Leon Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jeg klarer liksom aldri å bestemme meg.. uansett, here goes: best - Grans julebrus (iskald på glassflaske).. Denne hamstres serriøst med en gang jeg ser en flaske i butikken... styggest - Solo Plus. Gwaah kan ikke huske noe som smaker fælere.. (dvs. smakte dr.pepper for lenge siden, husker ikke hvordan det smakte, bortsett fra at det var fælt..) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Pespi Max Coca-Cola You and me both! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Best : Coca Cola Worst: Vanilla Coke Coca Cola er klart den beste brusen mens vanilla coke smaker hest! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Beste: Pepsi Verste: Vanilla Coke Endret 15. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
GSM Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 På detlt 1. plass Fanta Exotic og Vanlig Fanta Er ikke sikker på hva som er verst av Vanilla Coke og Pepsi Max Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 1# Cola seff å fanta 99#hmm ska vi se.En varm varm shampagne (pisslunka) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Beste: Julebrus fra EC Dahls. Beste brusen noensinne Verste: Pepsi Max Og jeg skjønner ikke hvorfor alle hater Dr.Pepper så mye? Den smaker da bare merkelig, ikke fælt Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Best: 1.Fanta 2.Solo 3.Cola mmm Verst: Dr. Pepper, Coca Colas Julebrus, en eller annen Schweppes brus som smakte gress... og de to nye Solo brusene. Kommer ikke på mer Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Vet ikke om det allerede er nevnt, men dette må være der verste brusen ever. R. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 antakeligvis så er vanilla coke det værste jeg har smakt noen gang. du får sånn syk vond ettersmak som man kan gulpe opp maten man har spist i løpet av uka .. nå har ikke jeg smakt den derre dr.pepper eller hva det nå sto men jeg tipper den smaker helt pjuk den også Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Best: Coca-Cola og Fanta orginal Værst: Fanta green apple\shokata Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Best: - Fanta Shokata (R.I.P.) - Dr. Pepper - Coca Cola - Fanta Exotic - Solo Bringebær & Rabarbera - Fanta Green Apple - Solo Sitron og Melon Verst: - 7UP Ice - Vanilla Coke Lenke til kommentar
MuD Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Best - Coca Cola Verst - Dr.pepper, cola ligth og Pepsi max.... Endret 18. juli 2004 av MuD Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 DIGG: Solo bringebær & Rabarbara UDIGG: Vanilla coke, bare konseptet og stappe vanilje i cola får meg til å spy! Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Pepsi MAX Fanta Vanila Coke Sitron brus Coca Cola Vanlig Solo Solo Jordbær & noe (Beste øverst, så går det nedover) Endret 21. juli 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Pepsi MAX Fanta Vanila Coke Sitron brus Solo Coca Cola (Beste øverst, så går det nedover) den tabbellen der er laget opp ned.. Lenke til kommentar
--Makaveli-- Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Best : Sprite & Dr.pepper Værst : Pepsi & Tab Lenke til kommentar
skilli Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 har nettopp smakt dr.pepper og nå kommer jeg på hvilket piss det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå