TRS Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 best må vel bli Cola/Fanta/Sprite på en delt første værst hos meg blir sansao/solo/siesta exotic eller hva den heter (vanlig siesta går men ikke exotic versjonen) Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 #1 Cola Dårligest: Håkons Clasic coca cola light med vanilje smak (vis det finnes :S) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Best: Cola (Vanilla Coke som first runner up) Verst: Solo Pluss (dø!) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Best : Fanta Verst : Fanta-wannabe brus som Solo etc.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Best: Fanta Shokata/Vanilla Coke/Dr. Pepper Verst: en bedriten julebrus som kostet 3,90kr på Spar. Lenke til kommentar
kag Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Pespi Max Coca-Cola Couldn't agree more. Dog, cola er ikke den verste brusen. For meg så er det nok Dr. Pepper som er verst. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 #1 - Urge. #2 - Coca Cola og Fanta (vanlig), Fanta Exotic, Fanta Lemon, Fanta Shokata. #3 - Sansão, Grape Soda. ....... #Sistesplass - Alle de nye solosmakene + Vanilla Coke. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Cola er nok favoritten! Har også lengre perioder med Sprite og Fanta, men kommer alltid tilbake til Cola'en! Jeg synes ikke vanilje Cola'en er så ille som folk skal ha det til, men den er på ingen måte god, dog er bunnslammet er definitivt Fanta Shokkata!! Har skjelden vært borti en så ekkel brus... virkelig helt fæl og jævlig... har ettersmak som minner om håndsåpen morfaren min hadde på dass før Endret 12. juli 2004 av Calm Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kan ikke akuratt påstå at brus er så veldig godt sån generelt. Juce er bedre. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ... har ettersmak som minner om håndsåpen morfaren min hadde på dass før Er smakstesting av håndsåpe en hobby du vier mye tid til? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vanlig Fanta er best! Så Pepsi Max. Aller verste er delt: Tropo, Sansao, Siesta (har smakt helt jævli i det siste. Lakris-shampo-salmiakk-smak ). Er smakstesting av håndsåpe en hobby du vier mye tid til? Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Best: Coca Cola på glassflaske *Sikle* Dårligst: Pepsi Max Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) #1: Oscar Sylte Anananas/Pærebrus (iskald sådan ) #999: Ingefærøl evt Schweppes Russian Water. Tonic Water smaker også hest. (mulig dette ikke er brus, men smaker litt av hvert når jeg jobber i baren) Endret 12. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ... har ettersmak som minner om håndsåpen morfaren min hadde på dass før Er smakstesting av håndsåpe en hobby du vier mye tid til? Nei, egentlig ikke... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Cola vanilla er jo bare konge! Synd at de ikke sleger den lengre Var nettopp på Helgø på Mariero i Stavanger og der stod det nå vanilla coke i hyllene. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Best: Fanta Shokata/Vanilla Coke/Dr. PepperVerst: en bedriten julebrus som kostet 3,90kr på Spar. Å fy faen, fikk vondt i magen nå, den julebrusa på spar er noe helvetes mekk, lurer på om en alkis har pissa i ei flaske også har de masseprodusert det med kullsyre. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Beste: Fanta Ananas eller Fanta Jordbær Verste: Diverse Fantaer. Noen er helt katastrofale. Billig appelsinbrus er vondt (sånn norsk greia, vettafaen hvem som lager den). Coca Cola (Light, Vanilla) ligger også langt nede. Lenke til kommentar
Horror Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 hvilken brus synes du er best og verst her i norge? 7up og sprite er vel best mens vanilla coke Best: coca cola værst: pepsi max H.... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 #1: Oscar Sylte Anananas Litt for mange "na" i ananas Men jeg er enig, Oscar Sylte ananas eller Brenne ananas. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 #999: Ingefærøl evt Schweppes Russian Water. Tonic Water smaker også hest. (mulig dette ikke er brus, men smaker litt av hvert når jeg jobber i baren) Hvordan kan du si noe sånt? Likestille Ingefærøl med Schweppes Russian? Teiting sier jeg bare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå