rvenes Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Klipsch RF-3 front Klipsch RC-3 senter Klipsch RS-3 surround høyt 5600,- Klipsch RW-10 subwoofer ca 6000 Yamaha RX-V1300 forsterker Panasonic AE300 Prosjektor 16:9 240 cm Greyline lerret 16:9 Monster kabel Pc med Xcard som dvd speler. Frontene og Centern betalte eg 11000 for. (11k er også grisebillig) (til og være nye!) RS -3 var demo brukte, så derfor billig. Fikk Centern også meget billig pga hifi duden på sjappa hadde rekna feil. Lenke til kommentar
Tommsup Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Høytalere: Front: JMlab Electra 926 Center: JMlab Electra CC 901 Bak: 3x JMlab Cobalt SR 800 Sub: JMlab Electra SW900 Kabler: Ecosse MS 4,45 foran. Resten div. Monster Forsterker: Yamaha DSP AZ 2 Soundstyle møbel og en skikkelig kjiip TV. Må også jobbe med DVD spiller. Bruker playstation / X-box / PC... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det varierer så veldig, men her er det jeg har i dag: Pioneer PD 306 cd spiller Sony SEQ-210 equlizer Pioneer A-403R Amp Cervin Vega AT40 høytalere alt med søppelkabling, men alt skal ut den 15'ende, og en dynabel phobos er i posten, og wifa og seas elementer blir forhåpentligvis kjøpt brukt fra en engelsk kar på DIYaudio.com, ellers pløyer jeg e-bay il jeg finner noe som passer. planen er et par skit billige, men ikke skit dålige transmission line høytalere... planene er laget og matrialene er skaffet. "Thor junior" Lenke til kommentar
Acoustic Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har et relativt bra anlegg, det består av Mark Levinson 336,380s,360s og B&W Nautilus 802,ASW850 -- Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Her er noen bilder av oppsettet mitt http://www.home.no/jimramse/Pictures/1.jpg http://www.home.no/jimramse/Pictures/2.jpg http://www.home.no/jimramse/Pictures/3.jpg http://www.home.no/jimramse/Pictures/4.jpg Anlegget mitt består av: Klipsch RF-3 MK2 Fronthøytalere Klipsch RC-3 Senterhøytaler Klipsch RS-3 Surroundhøytalere Klipsch RW-12 Aktiv Subwoofer Yamaha DSP-AZ2 Surrondforsterker Metz DE81 DVD spiller Nokia 32" WideScreen TV Epson Projector EMP-TW200 80" ++ på lerretet mitt Kan bare avslutte med at jeg er grisefornøyd. Blir nok ikke noen oppgradering på en stund nå nei Når man putter tett på 100K i ett oppsett bør det jo holde en stund også....... Endret 25. august 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 I dag har jeg utvidet anlegget mitt litt... Har endelig kjøpt meg subwoofer Så nå står det en skinnende sort Audio-pro sub bravo ved siden av meg her. Var ganske stilig å åpne esken og se at det ligger et par hvite hansker på toppen, og selve sub'en er innpakket i en tøysekk Har ikke testet den ennå, så jeg gleder meg vilt til å fyre igang. Ellers består anlegget mitt av følgende: Yamaha Rx-V740 receiver (titan) Pioneer dv-565A (sølv) Kef Q55 høyttalere fremme og bak (4 stk altså) Kef Q9C senterhøyttaler Spiller rimelig bra dette, men kommer nok til å skifte ut dvd spilleren til noe bedre om litt, og etter det skal jeg ha ny og større forsterker Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har et relativt bra anlegg, det består av Mark Levinson 336,380s,360s og B&W Nautilus 802,ASW850 -- Ja, alt er relativt Lenke til kommentar
dansken007 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 proson høytaler fremme (2 ti tommer bass) proson bak (2 ti tommer bass ) eltek sub 250 watt 1( ti tommer me kjempe magnet) eltek senter yamaha v396 6 gange 90 watt proson dvd (topmodellen) tilsammen 9 ti tommer basser . veldig ok lyd. dali høytaler kabler philips 29 tommer tv 25 tommer jvc tv (soverom) philips forsterker (til pc) 4 stk eltek høytaler (til pc) jvc s video spiller (soverom) monster kabler dansk 24 karat kabel mellom dvd tv benn Q 6100 pj ikea lerret philps dvd spiller 737. nad forsteker 340 (2 kanaler) monster høytaler kabler gold lyd kabler dali 104 høytaler dali senter dali bakhøytaler Lenke til kommentar
tøs Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Mitt anlegg: Hjemmekino / PC / musikk anlegg: - Rotell forsterker (Husker ikke spec, eller mer navn siden jeg sitter på jobben).. - B&W 704 høytalere - Denon Hjemmekino resiver - URL= http://hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|121|121|5097|pdetail]Cervin Wega satelitter (Basseren er borte)[/url] - Basseren byttet ut men en B&W som er veldig lik denne monster kabeler, bla bla bla. Sattelittene er helgt opp med geneiale fester fra Hifi-klibben. Projektor: - Infocus Projektor X1 1100 TV: Bad crap, fra el-kjip. Vanelig 28". Møkk egentlig, men trenger ikke mer siden parabolen er koblet til projektoren. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Har greit nok anlegg, syns jeg selv iallefall: H/K AVR 3000 forsterker og et par Jamo D590 høytalere. Spiller ganske bra, etter min mening. Kjøper kanskje en Cerwin Vega 12" sub fra hifiklubben ( Cerwin Vega 12" ) om stipend-søknaden min blir akseptert Blir også oppgradering til surround etter hvert, men foreløbig er det sub som skal handles. (Hiver opp noen gamle sony høytalere fra 80 tallet til bakhøytalere og en rævva høytalerkasse til bil som senter som føreløbig surround). DVD og TV er: en billig United DVD og en 21" radionette mono tv Edit: Mange FEEETE anlegg ute å går, misunner dere Edit2: Leste akkuratt at bil-høytalere ikke måtte kobles til hjemmeforsterker pga den lave impedansen (1-2 ohm, og når den høytalerkassen består av 2 høytalere som jeg i tilfellet da måtte parallellkoble som senter, er jeg nedi 0,5-1 ohm). Så da blir det ikke fullstendig surround på en stund... Endret 29. august 2004 av ^PaX^ Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 bygde meg akkuratt et par høytalere av et par sammi 6.5 tommere med første ordens filter og sammi diskanter 1" dome med andre ordens filter.. nyyydelig romklang og fylde i musikken, oppløst og behagelig diskant. så nå kasseres cervinene for godt! få liv i subben nå så blir det bra Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Anlegge mitt: Forsterker: Harman Kardon AVR4000 surround reciver mit preout Front høytalere: Proson HFC 15" Center: Sensur Bak høytalere: Paradigm 8" SubWoofer: Paradigm ps1200 aktivsubwoofer funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå