Sindre Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har en Belkin router som jeg skal på internett med. På pakken står det at det kun skal ta 3 min Det gjør det selvsagt ikke... problemer måtte oppstå. jeg får ikke koblet meg opp mot internett, jeg gikk inn på 192.168.1.1 der routeren har sin innstilinger, men jeg finner ingensteder der man skal skrive inn Brukernavn og Passord.. Det jeg leter etter er et sted der jeg kan skrive inn Brukernavn og Passord og en "koble til" knapp. Dette har jeg i D-link routerene jeg har vært borti. Har ikke noen erfaring med belkin routere, gjør de dette på en annen måte? Alt funker hvis jeg hopper over routeren og går rett fra ADSL-modemet til den stasjonære PCen. det er ikke noe i vei med koblingene mellom den stasjonære og routeren heller, fordi jeg får ikke kontakt med den bærbare maskinen heller Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Fant ut hvor man skrivde inn brukernavn og passord og har skrevet på det, men kommer fortsatt ikke inn, alle lampene på routeren står og lyser bortsett fra "connected". den står og blinker, noen som vet hva det betyr? har ikke manualen... noen som vil komme med noen vanlige feil jeg kan ha gjort??? har skrevet inn riktig brukernavn. dvs. [email protected] og ikke bare sindre.... hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå