Betroz Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvordan er TV-ut på de nVidia korta dere? Har selv ett Radeon 9800 PRO kort, en LCD skjerm, en CRT skjerm og en TV koblet til. Når jeg skal se på f.eks film på TV'n går jeg bare inn i innstillingene i driverene, klikker slik at CRT skjermen skrur seg av og bildet kommer opp på TV'n. Enkelt og greit. Funker veldig bra. Kan man gjøre tilsvarende på nVidia korta? Eller må man fysisk koble ut den ene skjermen for å kunne se film fra PC'n over på TV'n? Spør forde jeg vurderer å kjøpe 6800 Ultra. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ja.. Tv ut kvaliteten er meget bra.. iallefall på mitt FX kort, og kan ikke tenke meg at den har blitt noe dårligere.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Noen som har ett slikt trippel skjerm oppsett med 6800 Ultra som funker uten å måtte fysisk plugge ut en monitor for at TV skal funke??? (bruker da LCD'n som primary f.eks) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 På mitt FX5900 funket det veldig bra.. Kan ikke tenke meg at det er blitt verre akkurat. Dessuten funker det helt fint på det midlertidige MX420 kortet mitt Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ok så TV-ut kvaliteten er god. Men jeg hadde ett annet spørsmål ingen ser ut til å vite noe om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå