kns Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Dumpet borti WebSnus.com her om dagen, og snuselsker som jeg er, ble jeg naturligvis veldig glad da jeg så prisene. Denne gleden var dessverre kortvarig, ettersom jeg ganske raskt oppdaget at Norsk Tollovgivning nekter meg å bestille mer enn 5 bokser om gangen. Med frakt gir ikke det særlig stor gevinst. Dessuten gikk det visst ikke an å bestille mindre kvanta enn 10 bokser om gangen. Pokker. Endret 11. juli 2004 av kns Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 SnusTobakk.net selges vist slik på web'en også. (har ikke testet nettsted selv ennå) Lenke til kommentar
kns Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 SnusTobakk.net selges vist slik på web'en også. (har ikke testet nettsted selv ennå) Det var jo et svært godt tips! Bestilte fra dem nå. En 10pk med General kostet 380 kr, inkl frakt. Hvilket jo er nesten halvparten av butikkpris. I tillegg virker det som man kan bestille så mye man vil også, i motsetning ved bestilling fra Sverige.. Dette var jo rett og slett g*e*n*i*a*l*t !! Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 SnusTobakk.net selges vist slik på web'en også. (har ikke testet nettsted selv ennå) Det var jo et svært godt tips! Bestilte fra dem nå. En 10pk med General kostet 380 kr, inkl frakt. Hvilket jo er nesten halvparten av butikkpris. I tillegg virker det som man kan bestille så mye man vil også, i motsetning ved bestilling fra Sverige.. Dette var jo rett og slett g*e*n*i*a*l*t !! Har du fått snusen du bestillte? Lurer på om jeg skal bestille selv. Lenke til kommentar
kns Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) SnusTobakk.net selges vist slik på web'en også. (har ikke testet nettsted selv ennå) Det var jo et svært godt tips! Bestilte fra dem nå. En 10pk med General kostet 380 kr, inkl frakt. Hvilket jo er nesten halvparten av butikkpris. I tillegg virker det som man kan bestille så mye man vil også, i motsetning ved bestilling fra Sverige.. Dette var jo rett og slett g*e*n*i*a*l*t !! Har du fått snusen du bestillte? Lurer på om jeg skal bestille selv. jepp, fikk varene rett i posten etter 4-5 dager. god, svensk snus. til nesten halvparten (39.-) av butikkpris. har mange kompiser som også har begynt å bestille her. anbefales! Endret 8. november 2004 av kns Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan du ikke risikere at du må betale moms på det da? Og hvis det er andre avgifter i forbindelse med at det er tobakk. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 teit at du må vere 18 år for og kjøpe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Og kor er sida for kjøp av tobakk?? vil ha tobakk til gode priser også!! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er jo usedvanlig lett å fake noe slikt. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Er jo usedvanlig lett å fake noe slikt. kns har jo fått varene sine, så jeg tror ikke dette er fake. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 teit at du må vere 18 år for og kjøpe Du må vel ikke bekrefte at du er 18 år, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå