Gå til innhold

Lage hjemmeside, hva slags appz?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Da har det kommet til det at jeg har veldig lyst til og lage en egen hjemmeside.

Har lest guiden som lå her på her på HW, men det var litt for simpelt med ren html.

Målet mitt er og kunne lage en side som er designmessig og funksjonsmessig lik denne:

www.kimpire.com

Spørsmålet er da som følger: Hva slags programmer ble brukt for og lage denne siden, og hva slags formål har hvert enkelt program. Finnes det noen bra tutorials til disse på nettet. Vet ikke om jeg blir ferdig med denne siden i år i og med at jeg skal inn i militæret, men jeg får ihvertfall begynnt + at jeg har noe konstruktivt og gjøre når jeg er på perm. Hvis jeg virkelig liker det, kanskje jeg tilogmed tar en utdannelse innenfor dette :)

Mvh

Hagmann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med oss mennesker er ikke det at vi setter oss for høye mål og ikke når dem, problemet er at vi setter oss for lave mål og faktisk når dem.

Jeg forventer ikke og kunne lage den slags sider i år i det hele tatt, men det er et mål, selv om det er et høyt et.

Edit: http://www.kirupa.com/ (fant denne, bra side med masse tutorials)

Mvh

Hagmann

Endret av Ahagmann2000
Lenke til kommentar

Kan jeg si noe her?

Aa ha maal er BRA, jeg er neige i begge parter, ikke ha for store maal som du "aldri" kan naa, men du skal ikke ha for lave maal heller, finnes en mellom ting. Naar det Gjelder den siden du henviste til saa syntes jeg ikke det var det beste jeg hadde sett, men det krever sitt i det grafiske/3d osv.

Skal du lage hjemme siden saa ville jeg ha holdt meg mot HTML/CSS, skal du lage underholdning (alla miniclip.com) saa gaar du for Flash ol.

Flash tar lang tid aa laste inn, og er irriterende aa vente paa. Selv med 1.5Mbit linje saa venta jeg litt for lenge og sida va for daarlig :)

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...