Gå til innhold

Spille dvd på G556E -> mangler dekoder

Anbefalte innlegg

Prøvde å spille en dvd i dag, men det ville ikke maskinen være med på.. actual player kunne fortelle at problemet muligens lot seg løse ved å sette ned oppløsningen på skjermen. Det ha jeg ikke prøvd. Høres for dumt ut.

Mn mediaplayer kunne fortelle at det ikke var instalert noe dvd-dekoer. Det høres mer ut som noe som kan mangle, da maskinen er helt ny. Er altså en ECS G556E. Hva kan jeg gjøre for å spille dvd'er?

Endret av EirikO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhmmm, finnes mange gode gratis DVD avpiller program å få tak i (2 er nevnt ovenfor). For vanlig avspilling av DVD er det nok aller enklest å bruke den som er innebygd i Windows. Har du brukt Windows Update ? Lastet ned siste Windows Media Player ?

Lenke til kommentar
Hva kan jeg gjøre for å spille dvd'er?

Installer WinDVD som følger med på den originale driver/programvare CD'en fra ECS. Denne ligger med i din nye ECS laptop. Hele WinCinema pakken skal følge med på denne CD'en.

Du får ikke opp muligheten for installasjon automatisk sammen med driverinstallasjonen, men bla gjennom CD'en og kjør setup-filen manuelt. Andre basisprogrammer som Adobe Reader finner du også på denne CD'en.

Med ønske om en fortsatt god sommer til alle brukere.

Lenke til kommentar
Installer WinDVD som følger med på den originale driver/programvare CD'en fra ECS. Denne ligger med i din nye ECS laptop. Hele WinCinema pakken skal følge med på denne CD'en.

Du får ikke opp muligheten for installasjon automatisk sammen med driverinstallasjonen, men bla gjennom CD'en og kjør setup-filen manuelt. Andre basisprogrammer som Adobe Reader finner du også på denne CD'en.

Med ønske om en fortsatt god sommer til alle brukere.

Hm..ok. Det skal jeg sjekke! Visste ikke at lå flere programmer på cd'en! Takker

god sommer :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...