pelsdyret85 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 pcen restarta seg sjøl sånn heilt utenvidare, sjøl om eg bruka den eller ikkje bruka den... de skjer jaffal 2-3 gonga i timen kan kan eg gjøre HJELP. takk for svar Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Prøv å gå inn i biosen når det skjer å sjå ka temp som er på div. Ellers så er det muligt at minnet ditt som driver å tuller med deg. Ta ein minne test. Dersom du i det siste har sett inn ny hardware kan psu-en din ha problemer med å levere nok strøm. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 hmm trur ikkj de har noke me temp og gjøre.. har 8 vifte mene eg kan sjekke då.... og for ei stond sida bytta eg ut q tuec 400w og satte inn en be quiet 400w.. mene kor kan eg laste ned en "minne test" då? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 du er sikker på at du ikke har et virus..........!? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 nja... virusprograme e sikker på at der ikkje e virus... so ja:p Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 drivere muligens. får du opp no error report når den starter igjen? isåfall kan denne hjelpe deg litt på vei m å finne ut hva som er galt. dr_k Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 neie fåkkje opp noke som hels error report eller noke sånt den bare re starta ****** irriterande Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvis du bruker winXP skal du kunne gjør en innstilling slik at du får blåskjerm med feilmelding istedet for at den restarter......den meldinga kan gi deg et hint kansje......noen som husker hvor den innstillinga er.....? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Høgreklikk på min datamaskin. Properties / Advanced / Startup and Recovery. Ta vekk haken for automatisk restart. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 eeyy de funka :!: tusen takk Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har og problemer med at pcen restarter seg automatisk... Jeg skrudde av den Automatic Restart i Windows XP og da slutta den, men da fikk jeg blåskjerm hvor det stod noe om noe device driver fail elns og den begynnte å dumpe fysisk minne til disken... Er dette minnet mitt som gjør dette? PS: Jeg har TwinMOS minne... har hørt at det er mye problemer med det. (gadd ikke å lage en ny post så jeg tok det her.) Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 det er grafikkort driverane som gjer. har du radeon 9600? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå