Gå til innhold

Kritikk på design..


Anbefalte innlegg

Hoy,

 

Postet tidligere en tråd med samme webside, men da gjaldt det andre problemer.. så nå har jeg kommet litt lenger i utviklingen..

 

Lurer bare på hva folk synes utseendemessig?

 

Her

 

Personlig synes jeg at jeg har funnet farger som går godt sammen, men nå er ikke jeg en ekspert på dette akkurat så..

 

Shoot away.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det blir litt tomt. Fyll på med litt lipsum så vi får se det med litt innhold!

Bortsett fra det:

Tror det hadde gjort seg med et bakgrunnsbilde istedenfor en div (container) slik at den blå bakgrunnen strekker seg til bunn. Header passer ikke helt inn. Rødfargen ble litt knæsj også. (2-tallet.)

Layout: Standard

Farger: Helt ok :thumbup:

Lenke til kommentar

Denne er det tekst på, men tekstbeholderen er ikke satt til å strekke seg etter hvor mye tekst det er enda..

 

Hmmm.. en bakgrunn sier du? Vel det måtte vært en bakgrunn på body det da?

 

Så da blir det jo å få den bakgrunnen akkurat på midten, siden strekker seg jo etter oppløsningen.. blir vel vanskelig da?

Lenke til kommentar
Hmmm.. en bakgrunn sier du? Vel det måtte vært en bakgrunn på body det da?

 

Så da blir det jo å få den bakgrunnen akkurat på midten, siden strekker seg jo etter oppløsningen.. blir vel vanskelig da?

Du bare legger til dette i css'en din:

 

body {
background: #000 url(dittbilde) repeat-y 50%;
}

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

Ahh, okey, da vet jeg hva du mener..

 

 

Men får ikke gjort noe før senere idag, har ikke pcen min her, og orker ikke sitte å jobbe på denne laptopen med alt for lite RAM.

 

Ny header ja.. har noen flere liggende så får prøve ut noen andre senere også..

 

 

Noen som har noen ideer på menyen da?

Lenke til kommentar
Likte siden, den var helt ok, ikke noe over normalen, men ok. Likte veldig godt at reklamen ikke var for stor slik som på www.hw.no :innocent:

Reklame? Hvor?

 

- Teksten i hovedfeltet bør ikke være midtstilt

- Hva med å gi hovedfeltet en sånn svart "header" slik at det ligger på høyde med kolonnene?

- Headeren så mer ut som en reklamebanner. Har ingenting felles med resten av siden

- Linkene inni "navigation" så fryktelig malplassert ut. Ikke i midten verken vertikalt eller horisontalt

- Samme med bildene i "sponsors". Ser ut som et mislykket forsøk på midtstilling :p

- Fargene var OK :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...