sigurdi Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Bruker NOD32, er veldig godt fornøyd har gått over fra Norton på min maskin, og har et par kamerater skiftet øyeblikkelig når de så hvor bra NOD32 var. Han ene hadde scanna med Norton dagen før, og jaggu fant NOD32 4 trojanere og 1 virus. :-) Ingen var aktive da men lå gjemt i mp3 og zip filer. Satte ny rekord i scanning, sjekket mine 500GB iløpet av 1time og 50 min, og da gikk jeg inn og ba den sjekke alle filer. Endret 16. juli 2004 av sigurdi Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 vedlig fornøyd med NOD32, tar veldig lite resusser. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) javel, jeg får vel se om jeg prøver NOD32 igjen da. Endret 16. juli 2004 av wil Lenke til kommentar
maximus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Anbefaler Bitdefender. Fungerer meget bra hos meg. Sjekk dette Har nå prøvd Eset NOD32. Må bare bøye meg i støvet å innrømme at det er enda bedre. Utrolig raskt og sikkert. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Trend Micro systems har et Antivirusprogram som finner de virusene Norton ikke finner.Dette er riktignok online, men funker vanvittig bra! Skal du laster det ned, heter det vel PC-Cillin eller noe slikt Kan anbefale dette på det sterkeste! Aberet er at man ikke kan bruke Firefox ved bruk av dette, utrolig bakstreversk!!! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har brukt NOD32 i noen dager nå (30 dagers testversjon). Er veldig fornøyd hittil. Merker at alt på maskinen går en del raskere nå. Regner med at jeg kommer til å betale for 12. mnd lisens når testperioden er over. Endret 22. desember 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bruker selv: AVG Free Edition Norman Antivirus 5.70 med Tele2 Lisens ZoneAlarm 5.5 OG det viktigste syns jeg: Alle oppdateringer fra windowsupdate.com + SP2 ------------------------------ Er veldigdt fornøyd med denne pakken og får skjelden virus osv etter jeg instalerte SP2 og ZoneAlarm... Før dreit jeg i oppdateringer men da sluttet pc'n plutselig og virke så... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg trenger litt hjelp her.. Leste en sak i den danske avisen berlingsketidene om at antivirus programmer har blitt big buissness.. noe som ikke akkurat er oppsiktsvekkende.. men så stod det også at noen antivirus-makere faktisk står bak planting av virus hos folk. det vil si at de tilbyr gratis testing av programvaren i 30 dager, og løpet av de dagene flommer dataene over av virus.. skjer dette virkelig? hvilke antivirus er i så tilfelle trygge? hvilke firma i norge har dårlig rykte på seg for dette? selv bruker jeg norton, og har aldri fått virus på pc'n min som norton ikke har slettet umiddelbart.... på nettverket har vi en annen pc med norman viruskontroll, og den flommer over av virus! Lenke til kommentar
jabe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har installert NOD32, mistet nett-tilkoblingen. Kom en gul varselses-trekant over ikonet. Har forsøkt å av- og reinstallert NOD32, samme problem, kommer ikke på nettet. Kan det være SP2??? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har installert NOD32, mistet nett-tilkoblingen. Kom en gul varselses-trekant over ikonet.Har forsøkt å av- og reinstallert NOD32, samme problem, kommer ikke på nettet. Kan det være SP2??? Opprett en egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå