e321 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Lurer på hvilken chip som er best til x-box. Det er snakk om sånne som man må lodde på(tror jeg), uansett det er disse jeg kan velge mellom: *Aladdin Advance 64 + EvoX *X-Ecuter 2.3 B Lite + EvoX *Xenium + EvoX Endret 11. juli 2004 av e321 Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ta den billigste eller den du synest er tøffest. Alle chipper har den samme oppgaven, nemlig å få xboxen til å kunne kjøre usertifisert kode. Og det klarer alle chippene jeg har vært borti med glans. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 ok, har mest lyst på x-ecuter.Leste litt om den og dens "fungsjoner" Lenke til kommentar
Magus Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg har en Xenium, og er veldig fornøyd med den. Xenium har flere muligheter enn X-Ecuter, hvis det er mange muligheter du er ute etter (pluss at det er enklere og bruke alle disse mulighetene på Xenium siden den er nesten helt software-kontrollert). Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 k... men har den en sånn knapp som man kan bytte over til "orginal xbox" med? Det har vel x-ecuter, eller? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Executer har en disable knapp ja. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg er svært godt fornøyd med min Xceuter 2.3b Lite. Den fungerer som bare faen. Kjøpte fra USA. Kom på 337 inkl porto.. Kjekt med diable knapp også! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hva er best av Aladdin Plus modchip og Akira 2 modchip?? Har hørt rykter om at Akira varer lenger enn aladdin. Stemmer dette? Lenke til kommentar
langmann Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Heh, tviler på det men. De cheapmod'ene er som regel sammensatt av de samme komponentene. Helt ifra de første modchipene kom på markedet omtrent, er det de billige sst chipene som har regjert markedet. Jeg synes disse er veldig stabile og fine, så løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå