stianfr Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har litt problemer. Jeg har en 2.6 P4 som fungerer som den skal i "orginal" tilstand, men hvis jeg klokker den så vil ikke bios eller windows finne S-ATA harddiskene mine, bare P-ATAene. Hva er det som gjør dette? Har Western 250GB disker og ABIT IC7-MAX3. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har du satt på AGP/PCI lås da? Denne frekvensen skal stå til 66/33 Mhz... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hva med å prøve en ekstern diskkontroller? vet ikke om det vil funke, men det var bare noe som slo meg Lenke til kommentar
stianfr Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 jaja har jo så klart satt lås på de men skjønner ikke hvorfor det ikke funker. Trenger bare å endre 1 mhz bort fra 2.6 og så funker det ikke. Lenke til kommentar
stianfr Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 lol trodde agp / pci var låst, men missforsto bios litt . Problemet er løst Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hehe, det kan skje selv den beste! Bra at problemet løste seg så greit som det da ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå