Steelz Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg har planer om og anskaffe en ny håndholdt snakkeenhet. Hadde tenkt på k700i, men har hørt mye shit om den... Nokia 6230 er muligens et andrevalg(litt liten skjerm da:( ) her er noen kriterier: Blåtann: ja IR: helst Minnekort: helst Mp3: JA Radio: helst Symbian: spiller ingen rolle Java: ja Kamera: ja Videokamera: Helst pris: ikke mere enn 3000 (M/ abb) Hørte rykter om N6230 med 1,3 megapiksler... hvis dette er sant, er det vært og vente på? Har dere noen andre anbefanlinger? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hadde iallefall IKKE gått for K700. En mer oppskrytt telefon skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Kommer du til å høre mye på MP3 så er ikke K700i`s 40MB mye.Da kjøper du deg heller Nokia 6230 med ekstra minnekort på 128Mb eller 256Mb.Min halvbror har N6230 synes ikke skjermen er så liten egentlig.Og skjermen på K700i er vel like stor som T610/T630(?). Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) -- Siemens SX1 er perfekt valg for deg. Den har alt av funksjoner. Den har en stor skjerm. Den har selvfølgelig java, bluetooth, ir osv. Den har symbian. Den har minnekort (MMC) med hotswap-støtte. Den har mp3-utgang i stereo. Det følger med datakabel og handsfree med god lydkvalitet. Om 6230 sin skjerm er for liten får være opp til deg å avgjøre. Jeg synes den ihvertfall er altfor liten og ødelegger en ellers bra mobil. Det du sier om en 6230 med større skjerm og mpixel kamera er som du selv sier bare rykter. Jeg ville ikke utsatt et mobilkjøp pga. rykter. Men det får selvfølgelig være opp til hver og en. Endret 11. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg nevnte ikke større skjerm, gjorde jeg? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg nevnte ikke større skjerm, gjorde jeg? Nei, der har du rett. Det gjorde du ikke Men ryktene om oppfølgeren til 6230 sier at den skal ha mpixl kamera og større skjerm.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 jeg trur jeg velger sx1 jeg! Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 jeg trur jeg velger sx1 jeg! Ja, det er nok et godt valg! Er ikke det telefonen på markede som har flest funksjoner (utenom P800, Qtek 2020 og P900)? Eller har de færre funksjoner? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Du har vel rett der ja Det er rett og slett noe av det beste man kan få kjøpt Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Så fint at den er billig nå da! hvor lenge trur dere det tilbudet holder seg? Gleder meg allerede jeg. Dere som har sx1; er tastene ekle? prøvde dummy idag, det var en bra opplevelse! Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Så fint at den er billig nå da! hvor lenge trur dere det tilbudet holder seg? Gleder meg allerede jeg. Dere som har sx1; er tastene ekle? prøvde dummy idag, det var en bra opplevelse! Har lest gjennom hele tråden, men skjønner ikke helt hvilket tilbud du snakker om? Kanskje jeg som er blind men.. Jeg hadde SX1. Jeg ble vandt til tastene. Jeg skrev klart sagtere med den, men ikke så mye. De var ikke noe irritasjonsmoment i det hele tatt, men sms-skriving gikk altså litt saktere. Så, tastene er ikke ekle nei, men uvant er det nok. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Har ikke nevnt noe abb. Nei. Men, du finner den med active talc(trur jeg) hos siba i prisguiden. samme pris med tele 2 og telenor også. Hvilket bør jeg velge? Ringer vel ca.8 min uka og sender 10-30sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå