Dieu d'obscurité Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har akuratt kjøpt meg en Nokia 6230 og er fantastisk fornøyd med den men greier ikke å overføre bildene jeg har tatt med den til PCen. Bruker Nokia PC Suite 5.8 og Phone browser. Kommer inn på mobilen men når jeg skal åpne galleri mappen får jeg bare kan ikke åpne den (eller noe slik, sitter på jobb så har ikke feilmeldingen foran meg) Det samme skjer når jeg går inn på Min Datamaskin og Nokia Phone Browser ikonet der. Kommer inn på mobil men greier ikke å åpne galleri mappa. To små ekstra spørsmå når jeg er så godt i gang: Er det noen som vet om noen sier der man kan laste ned wallpapers, ringetoner osv. til Nokia 6230. Og går det an å fjerne NetCom Extra i menyen (har liten tro på det, men er en naiv optimist :!: ) Lenke til kommentar
krsyver Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Når det gjelder å komme inn på galleriet fra pc, er det mulig du må endre navnet på minnekortet på telefonen. Kalle det noe annet f.eks Diverse e.l. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå