SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Hei! Er ikke sikkert på om eg skal poste her eller på Sff delen. Anyways Eg lurer på om disse hw delene passer sammen. Er det noen som har noe de skal si til dette oppsettet? Noen tips? Endret 11. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ja, ikke kjøpe Prescott CPU, for de utvikler mye mer varme enn Nortwood kjernen. Er vel 20-30 kr å spare og. Og Nothwood skal være noe bedre ytelse ved samme frekevens som prescott. Ellers intet tror jeg. Og jeg vet det finnes andre billigere barebone som er basert på 865 chipsettet. De burde du gå for, med mindre du trenger den avspillingsfunksjonen av cder osv... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ja, ikke kjøpe Prescott CPU, for de utvikler mye mer varme enn Nortwood kjernen.Er vel 20-30 kr å spare og. Og Nothwood skal være noe bedre ytelse ved samme frekevens som prescott. Ellers intet tror jeg. Og jeg vet det finnes andre billigere barebone som er basert på 865 chipsettet. De burde du gå for, med mindre du trenger den avspillingsfunksjonen av cder osv... Ja eg så på andre "bokser" men kompisen SKULLE ha de avspillings mulighetene. Litt kult å ta opp fra tv uten å stresse med å starte windows. Anyways da blir det heller northwood. Skal disse "boksene" ha plass til standard boxed vifte som er med cpu? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Tror det følger med egen heatpipe løsning... Btw, kjøp 1gb med ram! Hele pc'en går mye raskere da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Har nå bestilt greiene og med bare 512mb ram siden han ikke har nå mye peng akkurat nå. Ha kjøper mer når han har mer penger. Anyways hvis det følger med heatpipe så er det bare digg. Eg bestilte også heller 200gb seagate siden han vil at maskinen skal være lite støy på. Lenke til kommentar
fagerbakken Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei Jeg har også tenkt å kjøpe meg XC Cube EA65. Men jeg er veldig spent på hvordan den støyer! Hvilke komponenter har du inni din EA65? Er det med tv-out? Er du fornøyd med EA65 din? -lasse- Lenke til kommentar
Inja Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) hallo Jeg har XC cube ea65 og det er ingen heatpipe her, har lagt til 512 ram, 2,8 800fsb pentium 4, 200 gb seagate ( den bråker ) og 9800pro. Skal bytte ut cd brenner med dvd brenner snart Ulempe er at man ikke kan bruke den som stereo annlegg når man har lagt iinn et agp skjermkort. ellers er jeg fornøyd Endret 5. august 2004 av Inja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå