Cthulhu Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 O'Yes, sorry. M65 har Bike-o-Meter IBS-600, som er heftigere enn 5140's Aktivitetsmåler LS-2. Men bruksområdene er jo forskjellige da... Med hånden på hjertet må jeg si at Siemens har et mye kulere navn på sin dings! Fikk de inspirasjon fra Cartoon Network med det navnet tro? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 De er forskjellige ja, folk har forskjellig smak. Noen liker den ene. Andre liker den andre. That`s it. Ikkeno vits å diskutere mer da. Tror alle vet hva de fleste mener om dette emnet. Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kommer til å kjøpe 5140 da jeg har Polar S725 pulsklokken (driver med aktiv sykling, heia Thor!). Mobilen har akkurat de funksjonene jeg trenger, m65 har masse jeg ikke trenger feks. stor skjerm som ikke er så viktig for meg. Jeg holder ut med en 3510, så hvorfor skulle jeg ikke holde ut med en 5140 Er bare en ting, hvor mye minne har 5140? Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hvis du driver med sykling så burde jo M65 være det beste alternativet, i kombinasjon med Bike-o-Meter (sykkel-computer) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kommer til å kjøpe 5140 da jeg har Polar S725 pulsklokken (driver med aktiv sykling, heia Thor!). Mobilen har akkurat de funksjonene jeg trenger, m65 har masse jeg ikke trenger feks. stor skjerm som ikke er så viktig for meg. Jeg holder ut med en 3510, så hvorfor skulle jeg ikke holde ut med en 5140 Er bare en ting, hvor mye minne har 5140? Som molna nevnte har jo M65 Bike-o-Meter 5140 har ca. 4 MB minne... M.a.o. ikke altfor meget :/ Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Altså s725 har en avansert sykkelcomputer, kan se fart, høyde, puls osv i grafer på pc'en. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg syns M65 ser mye bedre ut og er på papiret mye bedre. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 By the way: Bike-o-meter, det er ekstra utstyr? ganske off reply, men Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 By the way:Bike-o-meter, det er ekstra utstyr? ganske off reply, men Det er ekstrautstyr ja. Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bike-o-Meter applikasjonen følger med alle M65'ene, men selve mobil-holderen og wire for å koble til hjulet osv er ekstrautstyr. Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Litt rart at det står i prisguiden at de har 5140 inne på pcutstyr.no mens det står "Ikke lager ca 3 uker." på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Litt rart at det står i prisguiden at de har 5140 inne på pcutstyr.no mens det står "Ikke lager ca 3 uker." på hjemmesiden deres. mpx har utsatt datoen leeeeeeeeeenge. ubekreftet også. Men har mailet nokia. Telefonen er sendt ut og er på vei. Så er nok bare snakk om tid. Lenke til kommentar
EyesMan Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg er også en av dem som vurderte M65 mot 5140, men lettlurt som jeg er kommer jeg nok til å kjøpe 5140. Har hatt Nokia en årrekke nå og er forsåvidt fornøyd. Men det som fikk vekta til å tippe i favør til 5140 er nok GPS dekselet. Ikke bare er det tøfft utseende, men virker skikkelig kult med GPS. Noen her på jobben spurte forleden dag hva jeg skulle med GPS. Måtte faktisk tenke meg om lenge. Ikke bor jeg i byen, ikke beveger jeg meg i ukjent terreng og jeg er i utlandet en gang hvert jubleår. MEN da slo det meg: Tenk hvor kjekt det er når man skal hjem fra fest og man er ape-full og ikke husker veien hjem. .....og med den super kule lommelykta kommer jeg meg frem selv på svarteste natta. ...også latterlig kult å ha desibelmåler. Prompe konkurransene blir aldri det samme uten. Så de som enda ikke har kjøpt Nokia 5140, løp å kjøp. PS: Gleder meg til teste PTT: L A 8 P V kom inn over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå