Jarmo Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jarmo:Gjentok du deg ikke bare nå da? Vet jeg har gjort det selv i denne tråden, men ditt siste inlegg forsto jeg desverre ikke. Ihvertfall ikke hvis det var meningen at det skulle inneholde mere informasjon MrBlueJack: Nei jeg fikk bare et referansenummer. Prøvde å se på effekt sine sider men forsto det slik at man måtte ha et kundenummer for å se på utvikling der. Og det har ikke jeg. Henviser meg bare til denne sitaten: "Brukerfeil meg et visst sted..... " Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Svarene dine gir meg ikke noe annet enn at jeg forstår hvorfor du har så mange innlegg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Edit: Endret 16. juli 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Nok sagt..... Mener å huske at jeg har sett fornuftige innlegg av deg før? Er de tidene over? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sjefern, for at du virkelig skal få se hvor nyttesløst dette firmaet er så ring og spør om du kan få snakke med en service sjef eller en annen sjef i firmaet, for meg virker det som om de ikke har sjefer der for de er enten opptatt eller ikke tilstede. Trist historie hele Effekt spør du meg.. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jippi, har fått igjen pcen min fra Effekt IT-service nå. Det tok snaut en mnd, ganske imponerende. Spesielt med tanke på at jobben var å skifte ut en hd i en laptop, noe man bør kunne klare på 30 sekunder uten mye stress. Det utrolige er, eller utrolig å utrolig, er tross alt effekt vi snakker om.. De har satt inn igjen en 40gb disk, istedenfor den egentlige 60gb.. Stå på effekt! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har oxo fått igjen pcn min. Tok 30dager. Men jeg fikk i tillegg 160GB hd fremfor den 120GB som jeg leverte inn. Men det var bare fordi jeg klaget noe så inni hel****. Møtte opp på døren der hver dag og spurte om hvor lang tid det var igjen den siste uken. Tilslutt sa jeg at jeg kunne sette det inn selv bare jeg fikk delene. Det som skjedde da var tydligvis at han jeg snakket med slettet orderen min Så når jeg kom dagen etterpå igjen var det lenger ikke noe deler bestilt til meg lenger Da var det ei hyggelig dame som fant frem en 160GB og en annen dvdbrenner enn det jeg hadde levert inn og sa jeg kunne få det. Da var jeg ikke vanskelig å be Gla jeg fikk tilbake pcn min ihvertfall Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Heller regel enn unntak at man får feil fra Effekt, sist jeg sendte en lappis til de for rep, kom den tilbake uten orginal eske, lader og software, teknikeren jeg snakket med sa "ååå jeg blir så lei av at sånt skjer" tydeligvis ikke noe uvanlig nei... Effekt er det desidert mest rævva verksted som finnes i Norge! Lenke til kommentar
TempO Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ohh well...jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med de..... har hatt en skjerm der på rep en gang. fikk baskjed om at det ville ta en uke....dagen etter var den klar. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Min orginale emballasje var også borte. Jeg sendte med orginal eske, med beskyttelse, og faktisk alle manualer også, fordi de lå der fra før. Pcen kom tilbake i en vanlig pappeske.. Go Effekt! We love you Lenke til kommentar
salif Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Leverte inn en skriver fordi den ikke sugde inn ark i starten av Mai. Ventet, ventet og ventet. Ingen tok kontakt med meg. Og det var jo bare å glemme å komme igjennom på telefonen. Så tilslutt dro jeg dit selv, i midten av Juli og hørte. Skriveren hadde stått der fra ca. 14 dager etter jeg leverte den, og ingen tok kontakt. Dårlig synes nå jeg. Så kom regningen. 650,- for å rense et bånd inne i skriveren. Latterlig... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Min orginale emballasje var også borte. Jeg sendte med orginal eske, med beskyttelse, og faktisk alle manualer også, fordi de lå der fra før. Pcen kom tilbake i en vanlig pappeske..Go Effekt! We love you Etter å ha lest historiene deres så må jeg si at jeg må ha vært veldig heldig etter å hatt min bærbar til service inne hos effekt for en stund siden. Eneste jeg kan utsette på er at de lagde riper på lokket. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 man skal jo kunne sende inn PC uten å få riper.. Tenk om når du sender inn bilen til kontroll og bilen for nye riper hver gang.. hadde sett bilen i lakkering og regning til agenten. Simon Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er sant. Men mener at jeg fortsatt var litt heldig. Tok ikke lange tiden før jeg fikk maskinen tilbake, og det var ingen mangler. Alt som ble sendt med i den originale esken kom tilbake, og selvsagt den originale esken. Eneste som irriterte meg var ripene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå