saboi Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg skal kjøpe xbox nå og trenger et spill. Jeg har bare råd til et spill og jeg lurer derfor på om jeg skal kjøpe fifa 2004 eller spiderman 2. Hvis dere har forslag til andre spill er det også fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 tiger woods pga 2004 greit nok, det høres litt tåpelig ut i begynnelsen, det virker kanskje litt kjedelig, for hvem skulle trodd at golf på xbox kan være SÅ kjekt. er rett og slett helt hekta på det spillet Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ninja Gaiden Burnout 2 Chronicles Of Riddick (Verdens beste spill) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Denne tråden måtte jeg kaste meg på. Ville også kjøpt Rallysport challenge 2 og project gotham racing 2... Når jeg tenker meg så finns det etterhvert faktisk mange bra spill til Xbox...Du kan jo og slenge med full spectrum warrior.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ninja Gaiden og Halo er et must. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Chronicles Of Riddick (Verdens beste spill) Ganske bra, men PsiOps: The mindgate conspiracy har tatt over den tronen. Faktisk ett av de få spillene til X-Box jeg har holdt meg våken til 5-6 på morgenen for å spille. Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Nå er klokken 03:32 og jeg har sittet oppe til nå for å runde Riddick... det er et utrolig underholdende spill! Men du nevner FIFA og Spiderman...da er kanskje ikke fps noe for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå