Danjaco Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Hei! Jeg trenger et script som er forklart i bildene under. Og om noen vet om et slikt script eller har lyst til å lage det. Det må være veldig lett å sette inn i et "design" helst ved inlude('nyheter_alle.php'); Nyheter.php Nyheter.php?id=1 Admin.php [bør selfølgelig ikke se akkurat slikk ut] Endret 11. juli 2004 av TheGreatOne Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Har vel prøvd 50 scripts derfra, men fant ikke et som passet. Jeg er veldig noob i php så har heller ingen mulighet til å redigere scripts Endret 11. juli 2004 av TheGreatOne Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg holder på med et publiserings-system atm. www.misinterpreted.net/grounds/ <---- Admin-panelet www.misinterpreted.net/grounds/show <--- Visning Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Ja Men hos meg må linkene så rett under hverandre Link1 Link2 Link3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå