Gå til innhold

6800GT eller hva?

defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KOmmer helt ann på hvilken kjøling formann har..jeg har bare 5vifter og en heftig CPU vifte + viftestyring så..

men cpu ligger stabilt på 35-38grader i windows og etter ett par timer med spill 40-44

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Ville bare si at nå som jeg har fått 6800gt, også bestilte 6 vifter fra psdata :D

Tror det blir god gjennomtrekk med 8 vifter.. Skal klokke litt mer på cpu-en også.

Så alt er klart får de nye spillene nå :yes:

Lenke til kommentar
Formann
Vapochill PE [CPU] - Waterchill /w Pro Core -

Nja.. det kan nok fort bli 507-modda mach2 på CPU, og Vapo PE på skjermkortet.

Men for å spille litt mer fair, så kan jeg godt kjøre litt luft og vann også :)

Ikke kjør fair, kjør hardcore :)

Lenke til kommentar
Hvis du gidder, hadde det vært kult om du kjørte en med max oc på luft, for så å sammenligne med en på max oc med "andre" hjelpemidler :)

Blir morro å se hva du klarer å tyne ut av det

Jeg kommer til å presse det max på luft først. Dette gjør jeg for å sikre noen timers lek før jeg går over på vmod og kompressorkjøling som er litt mer risikabelt. Forbannet kjedelig om kortet skulle vandre til de evige 3dmarker før jeg rekker å prøve det.

Om jeg føler for det, så monterer jeg kanskje en SLK900 /m 92mm Delta.

Og Kasp, jeg kan garantere deg at det blir hardcore også. Har en FX-53 som kjører nærmere 3.1Ghz her også, så det blir nok litt fart på sakene. :cool:

FX´n er forresten dp sin.

Lenke til kommentar
Hvis du gidder, hadde det vært kult om du kjørte en med max oc på luft, for så å sammenligne med en på max oc med "andre" hjelpemidler :)

Blir morro å se hva du klarer å tyne ut av det

Jeg kommer til å presse det max på luft først. Dette gjør jeg for å sikre noen timers lek før jeg går over på vmod og kompressorkjøling som er litt mer risikabelt. Forbannet kjedelig om kortet skulle vandre til de evige 3dmarker før jeg rekker å prøve det.

Om jeg føler for det, så monterer jeg kanskje en SLK900 /m 92mm Delta.

Og Kasp, jeg kan garantere deg at det blir hardcore også. Har en FX-53 som kjører nærmere 3.1Ghz her også, så det blir nok litt fart på sakene. :cool:

FX´n er forresten dp sin.

Hehe, tøft ;)

Jeg og JimRamse prøvde vmodden til kortet, altså den med å bruke en blyant osv..

Vet ikke om du skal bruke den, men våres X800PRO bare døde plutselig etter blyantmodden.

FX'en til dp er helt syk, håper du slår 16k :)

Lenke til kommentar

Jeg og JimRamse prøvde vmodden til kortet, altså den med å bruke en blyant osv..

Vet ikke om du skal bruke den, men våres X800PRO bare døde plutselig etter blyantmodden.

FX'en til dp er helt syk, håper du slår 16k :)

Jeg liker ikke helt blyant-modder, så jeg kommer til å lodde og bruke et 20 tørns trimme pot. Foretrekker pot med cermet-bane fremfor bly fra en blyant.

Har nå moddet HK-festet til prommen, og gikk løs på varmesprederen med fil. Jeg synes det var et par punkter på HS som var litt høyere enn resten, så jeg klarte ikke å la vær. Mistenker at jeg har rotet det til skikkelig nå, men pytt pytt.

Jeg burde egentlig ha lært å holde meg til kola når jeg modder, men men. Litt spenning skal vi ha :cool:

Jeg krysser fingrene, og håpe det går brA. Om det går til hev***e så får jeg nøye meg med FX´n til dp. Hadde håpet å sette noen rekorder med egen hw, men skulle det gå galt, så tar jeg til takke med nest best.

Lenke til kommentar

Hmm, dette var rart..

Brukte 61.71 beta driverne nå på mitt 6800GT med core på 420 og minne på stock..

Satt kortet på "Høy Ytelse" og fikk 10998.. :ermm:

Burde vel få en DEL høyere score enn det?

Trenger litt tips..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...