Kasp Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Tror jeg skal knuse alle med A64 3400+ og 6800Ultra !!! Det der hørtes ut som en utfordring, og jeg tar den. Om alt går som det skal så får jeg mitt x800Pro i løpet av torsdag eller fredag. Måtte den beste vinne Vedder 100kr på at formann vinner, noen mot? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 He he he, er også redd for det. Formann pleier å dra bra scores..... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Pinlig hvis dere blir slått av formann med et X800Pro, når dere har 6800Ultra... Endret 14. juli 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Pinlig hvis dere blir slått av formann med et X800Pro, når dere har 6800Ultra... Hadde ikke forundra meg. Som JimRamse sier, formann pleier å dra noen heftige scores.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) ... Endret 14. juli 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Se på denne eposten: Jeg skreiv: Hi! I've just ordered a Point Of View 6800GT from www.netshop.no, and I was just wondering: Is the memory on the POV6800GT 1.6ns? Greetings "Fabio Geir" Norway og fikk i svar at: Dear sir The 6800 GT is equipped with Samsung 2 ns GDDR3 With kind regards Pointofview / Technical Department Albert Offerein Var det ikke dette som skulle ha 1.6ns minne? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Joda, det har 1,6ns minne, alle som har fått POV 6800GT på forumet her, har fått 1,6ns.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jaja.. synes bare det var rart at en "insider" sier at det er 2ns.. Men vi får se når det kommer Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Enten så har de vært heldige, eller så er 2.0ns uten at de vet det. Har alle som har mottatt kortet sitt, tatt av kjøleren på kortet sitt? Du må hvertfall det, for og se om du har 1,6 eller 2,0 ns minne... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 ahh, nå har jeg fått kortet mitt men, det står på pakningen: Varen er åpnet fordi vi har testet ytelsen mot andre kort.. Burde ikke det blitt solgt som demo da? Samma det nå skal det bli gøy å teste Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du burde fått noen penger tilbake viss du ikke kjøpte det som demo. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Du burde fått noen penger tilbake viss du ikke kjøpte det som demo. Mener du det? Kan jeg kreve det? kortet er jo kjempe det =) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 ahh, nå har jeg fått kortet mitt men, det står på pakningen: Varen er åpnet fordi vi har testet ytelsen mot andre kort.. Burde ikke det blitt solgt som demo da? Samma det nå skal det bli gøy å teste Kjøpte du kortet på hwb/netshop? Er det kjøpt der, får du helt sikkert et avslag, nethop er en av de beste netbutikkene jeg noen gang har handlet med Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 ahh, nå har jeg fått kortet mitt men, det står på pakningen: Varen er åpnet fordi vi har testet ytelsen mot andre kort.. Burde ikke det blitt solgt som demo da? Samma det nå skal det bli gøy å teste Kjøpte du kortet på hwb/netshop? Er det kjøpt der, får du helt sikkert et avslag, nethop er en av de beste netbutikkene jeg noen gang har handlet med Skal jeg liksomm sende mail til de å spør: Hei, jeg kjøpte 6800gt fra dere i denne uken, Det står at dere har brukt kortet til å teste det i mot andre kort, burde ikke jeg få et lite avslag på grunn av dette? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 ahh, nå har jeg fått kortet mitt men, det står på pakningen: Varen er åpnet fordi vi har testet ytelsen mot andre kort.. Burde ikke det blitt solgt som demo da? Samma det nå skal det bli gøy å teste Ville ikke jeg ha brydd meg noe om. Se det posetive i det,kortet er testa og funnet i orden. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Men rett skal være rett. Skal jeg liksomm sende mail til de å spør: Hei, jeg kjøpte 6800gt fra dere i denne uken, Det står at dere har brukt kortet til å teste det i mot andre kort, burde ikke jeg få et lite avslag på grunn av dette? Ja, hvorfor ikke. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Men rett skal være rett. Skal jeg liksomm sende mail til de å spør: Hei, jeg kjøpte 6800gt fra dere i denne uken, Det står at dere har brukt kortet til å teste det i mot andre kort, burde ikke jeg få et lite avslag på grunn av dette? Ja, hvorfor ikke. Nå har jeg sendt en liten mail, men altså, det har lite betydning fra og til.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Men rett skal være rett. Skal jeg liksomm sende mail til de å spør: Hei, jeg kjøpte 6800gt fra dere i denne uken, Det står at dere har brukt kortet til å teste det i mot andre kort, burde ikke jeg få et lite avslag på grunn av dette? Ja, hvorfor ikke. Nå har jeg sendt en liten mail, men altså, det har lite betydning fra og til.. Når du kanskje kan få 500 eller 1000kr, så sier du vel ikke nei takk til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå