Gå til innhold

6800GT eller hva?

defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere skal ligge langt unna personhetsing.

Det skal IKKE være her på forumet.

Merlin, du trenger _ikke_ å poste rapportert i hver eneste thread du ser der det blir begått noe "feil".

Rapporter hendelsen og la det ligge til en moderator kommer.

Og nei, du skal ikke diskutere bruken av rapportering i denne threade. Skal du gjøre det så tar du det i "Tilbakemeldinger om forumet" eller via PM til meg.

En annen ting er at dere burde se på hvordan dere quote.

Mye dårlig quoting i denne threaden.

Og nå kan dere forsette tilbake til det posten handlet om :)

Lenke til kommentar

hvis du tenker på Kasp sitt utsagn, så var vel ikke det personhets. mer en måte å be en bruker å reise til h***** på. forskjell på de to tingene.

Ontopic:

Jeg har samme problemet i 3dmark 01. Fikk 16335 sist jeg kjørte testen.

dette med 3.5ghz og 6800gt. det er ikke noen drivere som mangler, kan hende det er fordi jeg bruker directX 9.0c, eller hva?

Lenke til kommentar

hvis du tenker på Kasp sitt utsagn, så var vel ikke det personhets. mer en måte å be en bruker å reise til h***** på. forskjell på de to tingene.

Ontopic:

Jeg har samme problemet i 3dmark 01. Fikk 16335 sist jeg kjørte testen.

dette med 3.5ghz og 6800gt. det er ikke noen drivere som mangler, kan hende det er fordi jeg bruker directX 9.0c, eller hva?

Har prøvd en fersk installasjon av en annen ForceWare driver og har akkurat formatert alt og reinstalla windows for andre gang siden jeg fikk maskinen på Onsdag, orker ikke det en gang til.. Får prøve å fikse det i morgen.. Sove nå... :)

Endret av Mortifer
Lenke til kommentar

Er mye snakk om 3Dmark scores her, så jeg benytter sjansen til å skyte inn et spørsmål.

Noen som har en anelse av hvor mye poeng jeg kan forvente meg i 3Dmark 2003 med dette systemet? Er dette jeg vurderer å skaffe meg:

MSI KT4V (KT400 chipset) <- veit det er gammelt, men får det gratis

AMD XP 3000+ (333 Mhz FSB)

512 MB DDR (333 Mhz)

nVIDIA 6800 GT

Lenke til kommentar
Er mye snakk om 3Dmark scores her, så jeg benytter sjansen til å skyte inn et spørsmål.

Noen som har en anelse av hvor mye poeng jeg kan forvente meg i 3Dmark 2003 med dette systemet? Er dette jeg vurderer å skaffe meg:

MSI KT4V (KT400 chipset) <- veit det er gammelt, men får det gratis

AMD XP 3000+ (333 Mhz FSB)

512 MB DDR (333 Mhz)

nVIDIA 6800 GT

Tipper 10500 uklokka..

Lenke til kommentar
' date='25/07/2004 : 14:39'] Jeg tror grunnen til at man ikke får så høy score i 3DMark01 er at Nvidia har jobbet med å gjøre kortene framtidsrettet, og ikke satsa på at de skal yte utroooolig bra i gamle benchmarks.. De yter da godt nok til gamle spill uansett tror jeg :)

3DMark01? Skjermkortet har jo ikke så mye å si der, personlig hadde jeg 4000 poeng økning (16.000-20.500) fra når jeg hadde GF4 TI4200.

Leste den nå. Ikke all verden med svar i den tråden din da. Og ingen med veldig likt system som meg. Men fikk jo en viss anelse.

Var jo litt derfor jeg postet den posten, for å få de som har kortet oppmerksom på at det var en 6800GT 3DMark post. ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg 2,1ghz på CPU og 400/1100 på GPU med FW 61.76, og jeg fikk 15600 i 01!  :ermm:

kansje det er noe driverkonflikt her eller en format c:som må til.

har du innstalert drivere til hk ditt !

Det hadde jeg faktisk ikke gjort.... :blush: Har gjort det nå da! Kortet yter som det skal igjen! :D

Lenke til kommentar

Med mitt POV så fulgte det med Commandos3, tombRaider, og prince of persia.

Fulgte også med kabler for oppkobling til tv, + noe som ligner på en fjernkontrol med en liten knapp, som sier når du trykker på knaooen " point of veiw, du you want tho play with me?".

De kunne godt ha droppet den boundlen for min del :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...