Icenor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har i de siste ukene hatt problemer med NGT linjen min. Jeg har for øyeblikket Summer Quatro som vil si 4mb nedlasting og 0.7mb opplasting. Problemet er at linjen min streiker rundt 2-3 ganger daglig og jeg må dra ut strømledningen på modemet og sette den inn igjen for å få tilbake internett. Jeg har ikke hatt noen problemer med NGT linja før. Er det noen andre som har lignende problem og/eller noen som vet hva som må gjøres for å fikse det? Lenke til kommentar
FX Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 kan hende du er forlangt una sentralen for den hastigenten Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Oslos vestkant.. de har testet linjen min før jeg fikk det, så det skulle vel være litt rart. Dessuten hadde jeg det i en halvannen uke uten noen problemer. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Gå på "endringsweb" sidene til NGT, og velg å konfigruere routeren. NB! Husk å velg rett router! Når du logger inn, vil du mest sansynligvis bli bedt om å oppgradere firmware. Gjør dette. IKKE slå av modemet, trekk ut nettverkskabelen, whatever, mens dette pågår. Lykke til. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 hvor langt unna router er du da? lså 3com? Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Vel etter å ha snakket med NGT kundeservice sende de meg en ny router. Annen modell av Netopia enn den jeg hadde, å det virker som det fungerer fint. Kan routere bli "skadet" over tid og slutte å fungerer ordentlig? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Vel etter å ha snakket med NGT kundeservice sende de meg en ny router. Annen modell av Netopia enn den jeg hadde, å det virker som det fungerer fint. Kan routere bli "skadet" over tid og slutte å fungerer ordentlig? Hvis den bare fungerte i en uke kan det være at det har vært en svakhet i en komponent inni boksen. Og at det er det som utgjorde feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå