drengen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 etter mye om og men fant jeg ut at jeg vill gjøre noe med mitt chiftec kabinett. hadde vært fint med respons + eller - http://tinypic.com/mhq9 http://tinypic.com/mhs9 har satt inn lysrør men av en eller annen grunn vises det ikke på bildene, hvorfor? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Likte gitteret du hadde på fronten der, hva slags gitter er dette btw ? Er det bare fronten du har moddet, eller er det sidedøren også ? Du burde hatt KUN sølv eller KUN svart, ikke en blanding av dette, det var ikke noe fint. Ørnen var stilig da Tipper lydrørene ikke vises på bildet pga. du brukte blitz. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Helt ok førstegangs mod det der Jeg vil nok lakkert kabinettet i en farge, eller i allefall ha lakkert mere enn frontdekslet i svart da. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Faen, noen kom meg i forkjøpet med mesh-plater i fronten på et Chiftec'en >.< Har planlagt et prosjek ganske lenge nå. Har planer om å gjøre det litt annerledes da. Ganske bra til å være første modden =) Lenke til kommentar
razer Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Likte den fronten (sikkert pga. at jeg har gjort akkurat det samme selv ) Bra førstegangsmod iallfall Lenke til kommentar
drengen Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Likte gitteret du hadde på fronten der, hva slags gitter er dette btw ?Er det bare fronten du har moddet, eller er det sidedøren også ? Du burde hatt KUN sølv eller KUN svart, ikke en blanding av dette, det var ikke noe fint. Ørnen var stilig da Tipper lydrørene ikke vises på bildet pga. du brukte blitz. gitteret er en perforert plate rustfri som jeg skaffet på jobb. skal også lakkere hele kabinettet i svart Lenke til kommentar
drengen Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Likte gitteret du hadde på fronten der, hva slags gitter er dette btw ?Er det bare fronten du har moddet, eller er det sidedøren også ? Du burde hatt KUN sølv eller KUN svart, ikke en blanding av dette, det var ikke noe fint. Ørnen var stilig da Tipper lydrørene ikke vises på bildet pga. du brukte blitz. gitteret er en perforert plate rustfri som jeg skaffet på jobb. skal også lakkere hele kabinettet i svart ps: sidedørener sevfølglig også moddet Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Lakker med matt svart ikke den blanke driten. Mangler finish Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 likte gitteret i fronten, hadde gjoerne holdt med det og latt resten av fronten være slik den er orginal, eller tatt gitte oppe i fronten også(?) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 eller tatt gitte oppe i fronten også(?) Det var den store planen min, i tillegg til at gitteret nede skule bøyes til og stikke ut slik som den orginale grillen. Dette skulle selvsagt være utført i en mye mer finmasket mesh. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 men ellers så så det bra ut Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tja.. greit nok dette her til å være første ja. Et klart forbedringspunkt er lakkjobben da. Det du kan gjøre videre er å følge en guide til lakking. Da kan du jo ta resten av kabinettet i samme slengen(?). En god guide til lakking finner du her : del nr. 1 og del nr. 2 Å følge guiden til punkt og prikke er nødvendig for å oppnå samme resultat som linear gjorde, men følger du bare noen av rådene hans vil du oppnå en rimelig god lakkjobb. Garantert. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Grunnen til at lyset ikke vises er fordi du har brukt blits. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Synes det så bra ut, men bak plexien i front, så ser man kanten bak. Den kunne vert lakket sort synes jeg. Lenke til kommentar
drengen Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Synes det så bra ut, men bak plexien i front, så ser man kanten bak. Den kunne vert lakket sort synes jeg. forstår at noe må gjøres med lakken, så nå er cabbiset i deler og pussing er på gang. har skaffet grunning og lakk, så det kommer nye bilder etter hvert forhåpentlighvis med bedre finish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå