TBJ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jeg har en stasjonær datamaskin i lokal nett hjemme. I tillegg har jeg en bærbar maskin som jeg til tider kobler på nettet, og da kjører den en synkronisering mot min stasjonære. Bruker XP på begge, og benytter meg av synkroniseringen som ligger inne i XP (frakoblede filer). Dette har fungert veldig bra en stund, men nå i det siste har jeg fått en feilmelding når den skal synkronisere. Feilmeldingen er: "Frakoblede filer (\\TBJ\synk på TBJ): Kan ikke koble til \\TBJ\synk. Det kan ikke opprettes flere koblinger til denne eksterne datamaskinen, fordi maksimalt antall er nådd" Hæ? Hva mener den egentlig med det? Jeg har da ingen problemer med å åpne delte mapper/fier både før og etter synkroniseringen. Endret 10. juli 2004 av TBJ Lenke til kommentar
FX Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 windows som ikke er server aksepterer max 10 tilkoblinger på SMB kan hede dem ikke blir frigjort eler no men skal jo egentelig være løst etter en restart da Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Restartet begge, uten at det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå