supercub Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har Creative Inspire 5.1 5100. Problemet er berre at eg ikkje får center-høgtalaren til å funke. Nokon som har ei løysing som gjer at eg kan få brukt høgtalaren eg har betalt for? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har Creative Inspire 5.1 5100. Problemet er berre at eg ikkje får center-høgtalaren til å funke. Nokon som har ei løysing som gjer at eg kan få brukt høgtalaren eg har betalt for? center høytaleren din funker sikkert, men musikken din har ikke den codec eller noe sånt....... Lenke til kommentar
supercub Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Glømte heilt tråden.. Kor kan eg få den codecen da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Er ikke det bare å aktivere alle kanaler i kontrollpanel? Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvilket lydkort har du ? Hvis du skal bruke 5 kanaler til å høre på musikk er det bare lattis , blir jo mongo lyd. Selv i spill syntes jeg det er bedre med 4.1 da ingen spill støtter DD 5.1 . Senter kanalen blir alt for senter med 5.1. Har du Audigy lydkort kan du skru på noe som heter cms eller noe , den simulerer 5.1 lyd , men det blir helt ræva syntes nå jeg . Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Er enig....det er helt unødvendig å simulere et 5.1 signal på musikk som skal være i stereo. Doom 3 støtter 5.1 lyd ... Lenke til kommentar
supercub Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Ok, då er det ikkje så farlig. Rakk for hjelpa:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå