Magus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Det holder med én tråd... Men ja, jeg tror UK PAL funker på norske maskiner. Tror ikke det er noen forskjell mellom norsk PAL og UK PAL. Endret 10. juli 2004 av Magus Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har aldri hørt om UK PAL, jeg trodde PAL var PAL. Men jeg er ihvertfall 100% sikker på at alle vanlige PAL spill funker på PS2, med mindre de er ødelagt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ingenting som heter UK-PAL nei. Engelske spill fungerer fint i maskinen din så sant det er PAL og ikke NTSC Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 I England bruker de PAL. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Stemmer det som har blitt sagt. PAL er PAL. NTSC er NTSC. Men jeg skjønner lett at det kan oppstå forvirrelse når spillene i UK er merket med UK-PAL. Men uansett så er dette helt vanlig PAL. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Alle spill (PAL) i Europa fungere selv om du bor i Norge å kjøper et spill eller konsoll i England.Men om du kjøper et spill i USA (NTSC) så vil den ikke fungere,med mindre du har en chipa PS2. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Uk Pal. SWE Pal NO Pal everybody needs a pal hehehe Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hva er egentlig vitsen med å ha to forskjellige plattformer? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hva er egentlig vitsen med å ha to forskjellige plattformer? Amerikanerne lol. NTSC er dårligere på nesten alt untatt framerate. Trur PAL har 25 fps, mens NTSC har 30. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ikke glem franskmenn som hverken bruker NTSC eller PAL men derimot SECAM. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ikke glem franskmenn som hverken bruker NTSC eller PAL men derimot SECAM. secam??? hva er det da? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Forhåpentligvis kommer HD snart... Lenke til kommentar
Magus Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ikke glem franskmenn som hverken bruker NTSC eller PAL men derimot SECAM. secam??? hva er det da? Gå til www.google.com, skriv inn SECAM, og trykk på Google-søk. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ikke glem franskmenn som hverken bruker NTSC eller PAL men derimot SECAM. secam??? hva er det da? Gå til www.google.com, skriv inn SECAM, og trykk på Google-søk. nei dæven!! du sier ikke det! takk skal du ha tusen takk , skjønner ikke at jeg ikke tenkte på det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå