erlber Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Mener å huske at det var et program som tillater en å bruke en annen pc i nettverket som en skjerm nr 2, men jeg husker ikke hva det heter. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
runetbj Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Er det tilkobling til eksternt skrivebord til Windows XP du tenker på? (start-programmer-tilbehør-kommunikasjon-tilkobling til eksternt skrivebord) Endret 10. juli 2004 av runetbj Lenke til kommentar
gather Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 kan det være freevnc eller kanskje pcanywhere Lenke til kommentar
erlber Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 det jeg mener er at jeg kan bruke skjermen på den bærbare som en ekstraskjerm, slik at jeg kan ha f. eks. html editor på den stasjonære og photoshop på den bærbare. Alt kan kontrolleres via egenskaper for skrivebord. Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Maxivista kan bruke en laptop eller annen pc tilkoblet nettverket www.maxivista.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå