Lurifaksen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Lurer du på hvorfor du må vente noen sekunder når du blar gjennom/zoomer/roterer bilder i standard-programmet for visning av bilder på symbian S60 mobiler? Det lurer jeg også på... Trodde det var pga treg prossessor/grafikk-chip, men sannheten er vel at programmet enten er stilt inn til å gå tregt, eller er dårlig laget. Kom over dette geniale programmet: Resco Viewer (SIS) (demo versjon) Anbefaler å teste det! Bildene vises automatisk i fullskjerm (som burde være en selvfølge...), og blaing og zooming går som en lek uten zooming. Det er også mulig å justere brightness/contrast/farger. Genialt! Endret 10. juli 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 laster det ned nå... håper det funker bra det funker vel på 7610 også, bare på den sikre siden..!? Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hmm når jeg går inn på den siden så kommer det opp en side hvor det står: DOWNLOADS English v4.10(1) German v4.10(1) NEWS blabla men når jeg trykker på den engelske linken (English v4.10(1), så virker det som jeg bare kommer inn på hovedsiden dems... :S har jeg gjort noe feil, eller hva er galt? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Vet ikke helt hvor du er å klikke nå, men linken fungerte i alle fall hos meg: http://www.resco-net.com/Symbian/downloads...coviewers60.sis Det står ingenting om at 7610 er støttet, men det går vel greit allikevel. Fungerer i alle fall fint på 6600, og den har vel akkurat samme versjon av symbian S60. Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 altså, jeg må legge det inn via dataen med datakabel eller BT? kan jeg ikke laste det ned via WAP? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 / Takk skal du ha GeeZuZz. Dette får jeg prøve. I følge beskrivelsen din virker det som at den gir det meste vanlig "Galleri" gjør, men at den er kjappere. Kontrast o.l. har jeg lite bruk for. Har verken bluetooth eller kabel i nærheten nå, men får prøve det i morgen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 poower7610: Om det fungerer å laste ned direkte til mobilen vet jeg ikke... arehei: Vanlig "Galleri" er jo nesten bare en filbrowser, mens dette er et program hvis du skal se på bildene. Du ser thumbnails av alle bildene på mobilen, og trykker på det du vil se. Bildet åpnes i fullskjerm, tilpasset skjermstørrelsen. Zoom og rotering finnes selvsagt også. Zoomer du inn til full størrelse kan du scrolle rundt på bildet med "smoothe" bevegelser. Tar ikke et halvt å sekund å bla til neste bilde. Har også slideshow funksjon med "fancy" effekter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) edit: Beklager dobbeltpost.. ikke med vilje Endret 11. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) -- Hmm, sitter å prøver det nå. Det hadde fine zoom-funksjoner, det er fint. Også fint å kunne "gli" rundt på bildene når de er zoomet inn ja. Slide-funksjonen var også meget fint. Hastigheten på programmet skuffet dog litt, men der hadde jeg vel egentlig for høye forventninger. Grunnen til at det går mye fortere på din 3650 er vel at dine bilder er VGA, og derfor i kB omtrent 5 ganger mindre enn mine bilder på 1 mpixl. Da er det ikke rart det tar kortere tid å lage thumbnails. Fint program edit: Lifeblog neste Endret 11. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) GeeZuZz: tøft program! takker men går det bare an å zoome inn en gang? og de bildene jeg forandrer fargene på, går det ikke an å lagre de? Endret 11. juli 2004 av Steffen2k Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Så vidt jeg vet går det ikke an å lagre endringene i kontrast/farge. Når du trykker på # aktiverer du zoom. Da kan du zoome ut med 4 og 7, og zoome inn med 6 og 9. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Skal teste det ut på min SX1 nå Høres genialt ut forløbi Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kan gjøre om litt farger og sånn også... Men når du lagrer bildene, lagrer den over bildet uten å spørre om du lagre det som en ny fil.... Det er litt dårlig...... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Skulle ønske det fantes noe lignende til UIQ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Skulle ønske det fantes noe lignende til UIQ Du mener noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå