bluemac Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) jeg har en xbox som jeg har klart å overføre filer til. men når jeg oppdaterte avalunsh så kom jeg ikke innn på ftpserver til xbox ?. og jeg har prøvd å trixe med ip setingsa men jeg har ikke fått det til min intern ip er 10.0.0.1 jeg setter ftp på 10.0.0.5, og publicen er på 10.0.0.5, jeg har en 1 gig nettverk hub switsh som jeg deler på 2 pc og en på xbox. det gikk ann å overføre før jeg opppdate avalunsh nå går det ikke. jeg har væert å bytta ip på gateway og 10.0.0.1 er det riktige. jeg bruker xpflach og før så trykka jeg intern ip 10.0.0.5 og det fungerte, men nå sier den at jeg trenger passord? er det noen som kan hjelpe meg med ip settingsa så jeg får overført noen filler ps trenger jeg jeg å åpne porter på modemet ? ps takk hvis noen har norske noen guider Endret 10. juli 2004 av bluemac Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 jeg fikk det til men jeg får bare dårlig fart 22kbt før så hadde jeg 8-9mbt? og hva må jeg gjøre for få den riktig hva må sette på ip på xboxen Lenke til kommentar
Magus Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Perfekt valg av forum for en tråd om Xbox. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Flyttes fra spill -> modifikasjoner Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Funnet det ut eller?? Er ip-en på PC-en du bruker 10.0.0.1? Og er ip-en på xbox-en 10.0.0.5? Hadde litt problem med å forstå alt du skrev nemmelig... Subnetmasken skal være : 255.255.255.0 Default gateway kan du enten la være blank eller sette den til ip-en PC-en har... DNS1 = DNS2 = 0.0.0.0 Brukernavn er xbox Passord er xbox Se om det hjelper... edit: lagde en relativt grei guide i en av mine tidligere poster, sjekk ut min post her Endret 13. juli 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå