manav Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kom hjem etter et aar i utlandet for noen dager siden. XP forteller meg at passordet mitt er utgaadt og jeg maa skrive inn et nytt. Men jeg husker ikke passordet (eller det er ihvertfall ikke slik jeg trodde det var) og naa kommer jeg ikke inn i operativsystemet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg har et program som heter ERD commandre. da er det bare å slenge inn cd'en på autokjør, å så kommer jeg inn i en spesiell OS-lignende ting. der kan jeg bare endre alle passord til brukerkontoene brukte plata på den bærbare jeg fikk fra skolen, for administratorene hadde gjort så vi ikke hadde noen tilganger for å instalere, eller endre på noe. jeg bare endra administratorpassordet, å logget på som administrator :!: Lenke til kommentar
manav Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Fikset det selv. Gikk inn i safe mode og som administrator var passordet som jeg husket det. Kom da inn i XP og skiftet brukerpassordet. Takk for forslagene Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Feilpostet, og problemet er løst. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg