ReWinD Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Her er eit flott tips til kva du kan gjere: Ta ut RAM brikka. Del den ca. på midten så har du en flott nøkkelring. Men du vil vel ha meir ut av pcen? Viss det er eit hovedkort med GAMMLE pci-slotta, kan du sage ut dei, så tilpassa du RAM-nøkkelringen slik at den passa inn i slottane. Og VIPS! du har en plass å sette nøkkelringen. Har du andre tips til kva som kan gjerast? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Frustrasjons/sinne-fjerner: Slegge, gammel pc og litt god gammelsdags makt. Bare å knuse i vei. Hilsen Lars Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 HEHE, dette gjorde jeg for en måneds tid siden med min gamle pc og forsterker Skikkelig gøy å få litt hevn over alle de gangene pc'en klikka eller bare oppførte seg rart . Absolutt å anbefale hvis man har en gammel pc liggende Tok et par bilder ,håper ikke de er for store: Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Slemme mann. Tenk på alle de gode stundene der hadde sammen da Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 hvis de funker: legg inn linux hvis de ikke funker: knus og få ut sinnet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 eventuelt dere kan sende alle gamel pcer til meg jeg betalr gladelig porto Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Har en gammel pentium 1 maskin. Du kan berre sende penga til porto og adressa.. Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 HEHE, dette gjorde jeg for en måneds tid siden med min gamle pc og forsterker Skikkelig gøy å få litt hevn over alle de gangene pc'en klikka eller bare oppførte seg rart . Absolutt å anbefale hvis man har en gammel pc liggende Tok et par bilder ,håper ikke de er for store: hehe, sett office space eller? :!: (damn it feels good to be a gangster) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå