Klette Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har planer om å bygge inn en pc i et kjøleskap eller fryser, men problemet er da kondens.... Så en gang en fyr som spraya all hw'en men no kondens beskyttelse eller.no ... Noe som vet om noen som selger noe sånt i norge? Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Blir ikke mye kondens Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 wow, send bilder nor du er ferdig, og jeg foreslår at du bruker en slik spray for å være på den sikre siden (det blir garantert kondens i en frysebox, så da må du bruke spray) _________________ [ Denne Melding var redigert av: fat_guy på 2002-04-22 15:04 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 dersom temperaturen holder seg konstant under null så blir det ikke kondens da. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Men da må du ikke åpne fryseren.. :smile: I hvert fall ikke ta ut maskinen! Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Takk for svar, men det var ikke det svaret jeg håpet på...... Noen som vet hvor man får kjøpt kondens beskyttelse (på spray)(ja jeg vet det finns) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Kondens beskyttelse = silikon (?) Går ut i fra at det er silikon det er snakk om, veit lite om de forskjellige typene silikon, fint om en annen kunne opplyse litt her :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå