Mats1988 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Pc'en min henger seg etter at jeg hhar spilt i 1-2min HVER gang jeg kjører det. Må bare skru av pc'en, eller CTRL ALT DELETE. Kjører winXPpro Skjer med meg også... Hmm, det skjer ikke til meg, kjører også Win XP pro :o Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Skjermbildet lignet veldig på gode gamle CyberDogs! Jiises! Jeg trodde ikke det var noen som lever i dag som faktisk husker på det, jeg! Husker jeg og bruttern hadde mange koselige timer forran PC-skjermen med det spillet. Vi fikk tak i 2'ern også, ei stund senere, men det sugde jo bare! Fiendene gikk bare og skøt i løse lufta, og gikk rett inn i vegger, hvor de bare sto og spøla. Men 1'ern er fortsatt ei perle. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 mulig det er meg det er noe galt med, men ingen av linkene virker her. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nope.. Ingen av linkene fungerer.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 http://www.clan-zool.de/files/misc/dcs2.rar Vet ikke om det er riktig fil, men den har nå samme filnavn og riktig størrelse om jeg husker rett. Lenke til kommentar
cs-fan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Linken funker ikke hos meg heller... Det er jo litt dumt da, for oss som ikke får linken til å virke.... Det så jo litt kult ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå