Gjest Medlem-42829 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hei, jeg vil gjerne at dere skal gi link her av det dere har laget som feks Hacke progs trenger noen.. gjerne noe lignende NetSend.. vil leke litt med en kammerat ;P Lenke til kommentar
gather Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det programmet krever at han har installert vnc server Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Sub7 kan være ganske morsomt... Vnc er også veldig gøy, men da må du få tilgang til pcn hans da og legge inn vnc server som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jorgis, du har desverre ikke laget det programmet der. Er ganske sikker på at det ikke er laget i Visual Basic også.. Akkurat nå holder jeg på med et program som starter opp med maskina, og lytter til en port. Nå jeg med "hoved"-programmet kobler med til, kan jeg få maskina til å gjøre masse kødd med nettverket. Altså jeg kan sende net send med andres brukerkontoer på skolen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jorgis, du har desverre ikke laget det programmet der. Er ganske sikker på at det ikke er laget i Visual Basic også.. Det er jo ganske åpenbart, da. Jeg bare linket til det programmet som (hvis man har mulighet til å få innstallert det hos "offeret") gir mest morro. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Skjermbilde opp ned er moro .. Har han ATI kort gå inn på rotation taben i driverene og sett 180 graders rotasjon . Det finner han garantert ikke ut av . Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har alle her kjøpt visual basic, eller lastet ned? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Ojeh. jeg er mest ute etter sånne programmer som jeg kan kose fra min Pc uten at jeg ikke må installere noe på hans PC. jeg har 0 tilgang til hans ;P Ongabonga-> De fleste jeg vet om er Lastet Ned men er jo alltid best med orginalt lissom mye kulere Jeg har lastet ned men samma det funker ikek uansett her ;( prøvde VB5cc eller den.. funka fint men så hadde jeg laget litt å blei lissom litt stolt av jobbinga mi så fant jeg ut at jeg ikke kunne lage .exe file pga det var en liten demo :( Edit: som dere sikkert ser noen steder så har jeg MANGE skrive feil som feks "ikek" osv osv.. det er pga jeg skriver i 100km i timen Endret 13. juli 2004 av Medlem-42829 Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Sim: Hadde du hatt samme bror som meg så hadde du skjønt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå