Gå til innhold

Deres Hacke/ Tulle med andres PC via MIN pc

Gjest Medlem-42829

Anbefalte innlegg

Gjest Medlem-42829

Hei, jeg vil gjerne at dere skal gi link her av det dere har laget som feks Hacke progs :p trenger noen.. gjerne noe lignende NetSend.. vil leke litt med en kammerat ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jorgis, du har desverre ikke laget det programmet der. Er ganske sikker på at det ikke er laget i Visual Basic også..

Akkurat nå holder jeg på med et program som starter opp med maskina, og lytter til en port. Nå jeg med "hoved"-programmet kobler med til, kan jeg få maskina til å gjøre masse kødd med nettverket. Altså jeg kan sende net send med andres brukerkontoer på skolen :evil:

Lenke til kommentar
Jorgis, du har desverre ikke laget det programmet der. Er ganske sikker på at det ikke er laget i Visual Basic også..

Det er jo ganske åpenbart, da. Jeg bare linket til det programmet som (hvis man har mulighet til å få innstallert det hos "offeret") gir mest morro.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-42829

Ojeh. jeg er mest ute etter sånne programmer som jeg kan kose fra min Pc uten at jeg ikke må installere noe på hans PC. jeg har 0 tilgang til hans ;P

Ongabonga-> De fleste jeg vet om er Lastet Ned men er jo alltid best med orginalt lissom mye kulere :p

Jeg har lastet ned men samma det funker ikek uansett her ;(

prøvde VB5cc eller den.. funka fint men så hadde jeg laget litt å blei lissom litt stolt av jobbinga mi så fant jeg ut at jeg ikke kunne lage .exe file pga det var en liten demo :( :(

Edit: som dere sikkert ser noen steder så har jeg MANGE skrive feil

som feks "ikek" osv osv.. det er pga jeg skriver i 100km i timen :)

Endret av Medlem-42829
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...