DJ_Dark Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har nettop kjøpt Pimp edition av den! Dagens til nå!!! fikk meg en god latter!! =p Men seriøst: Det skulle ikke vært mulig å lage et så heslig anlegg!! Omfg! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har nettop kjøpt Pimp edition av den!http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3332313 HAHAHAH! Utrolig bra. :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er en bazooka..Bombesikker. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nå fikk vell ordet: BOOM BLASTER en ny mening? Første gang dette ordet kom var i James bond der de hadde et stereo anlegg som skjøt basoka kuler .... in case you didn`t know Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Anlegge der ligner jo på fronten på en fult opplyst coca cola jule lastebil! Skremmende.. Lenke til kommentar
pipp Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har mer sans for dette.... Skal du bruke SuperExact må du nok ha atskillig mer power en hva en ECI-3 presterer. Gjerne AW180 eller DMB250R, effektiviteten på superexact er 84db ved 1watt/1meter. Ikke misforstå det blir lyd med en eci3 også, men for å utnytte det fulle potensialet til denne dødaren må du ha mer power. Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ooooh... det der var UTROLIG stygt! Må ikke regne med å få fantastisk lyd fra det der... Personlig mener jeg anlegg skal være stilrent og enkelt, det er MYE, mye fetere! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det anlegget var helt RÅTT. men lyden kan du ikke regne med. sikkert plastic lyd deluxe med en slapp bass og sånn. kjøp deg heller et komponent anlegg på www.ljudia.com (bygg selv) er ikke så pent men MYE bedre lyd. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er faktisk bra trøkk i det... Men kvaliteten er noe annet Ser veldig "in" ut... Så kjøp det hvis du ikke er SÅÅÅ opptatt av lyden.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Stygt, stort, ubrukelig, so 80s etc. etc. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det anlegget var helt RÅTT. skiftet mening jeg så på det en gang til det ert det mest heselige anlegget som noen gang er laget bruk 5000,- på noe annet Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis du har hørt noen av de syørre "BOOM BLASTERENE" fra JVC så er lyden ganske lik... Bra trøkk for et gutterom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå