Gå til innhold

Komplett anlegg! Se på denne lekkerbisken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker så mye Alderon, hehehe :D:thumbup: Du gjorde plutselig dagen myyye bedre :D

Ser deg for meg i skikkelsen av den noe lugubre nisseavataren der du sitter og pikler sammen målrettet ondskap mot skank ass ho' produktet :D

Bring tha schizzle to da dizzle with a fizzle on the slizzle :cool:

Lenke til kommentar

Han som posta dette har sikkert funnet seg et annet forum. Husk at sikkert 90% av norges befolkning kjøper seg kompaktanlegg på elkjøp, og synes at både lyd og design er helt knall. Ikke helt min stil, men hadde jeg vært en gjennomsnittlig 15-åring så hadde jeg sikkert syntes at det er det tøffeste anlegget i historien.

Lenke til kommentar
anlegget er designet for å sjå "jææævli bra ut" for fjortiser med 3000 i lomma og lar auge bestemme i stede for fornuften og øyrene... blir iskkert det feteste annlegget i gjengen :dribble: en eller annen plass i norge... hehe

hehe, tragisk, men sant.

Det er mye fetere med anlegg som ser dritkjipe ut, men som har en enorm lyd. Folk blir litt overrasket da...

Lenke til kommentar

Har bare en ting og si!

Prøv og løft på en av de to høytalerne på det "bling,bling" anlegget. Garanterer deg at den veier ikke mer en 3kg! Bare luft og dritt inni der.

Nei, jeg ville heller gått for anlegget som vant tv2- testen. Philips LX8500W, har lenge gått å vurdert å kjøpe det. Har forresten falt litt i pris nå, koster "bare" 5999kr nå. Ville heller betalt 999kr mer og fått komplett sorround og et skikkelig kvalitetsanlegg enn noe bling dritt!

Link til anlegget: finner du her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...