krizkriz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har nettop kjøpt Pimp edition av den! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har nettop kjøpt Pimp edition av den! OMYGUFRTWAAROTFLMAOTGFT Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er var dagen beste Alderon :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Takker så mye Alderon, hehehe Du gjorde plutselig dagen myyye bedre Ser deg for meg i skikkelsen av den noe lugubre nisseavataren der du sitter og pikler sammen målrettet ondskap mot skank ass ho' produktet Bring tha schizzle to da dizzle with a fizzle on the slizzle Lenke til kommentar
friskies Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Han som posta dette har sikkert funnet seg et annet forum. Husk at sikkert 90% av norges befolkning kjøper seg kompaktanlegg på elkjøp, og synes at både lyd og design er helt knall. Ikke helt min stil, men hadde jeg vært en gjennomsnittlig 15-åring så hadde jeg sikkert syntes at det er det tøffeste anlegget i historien. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kan jo se om du finner ett av disse anleggene på BIR gjennvinningstasjon på plast eller problemavfallsstasjonen! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hahaha, må være det styggeste jeg har sett. Har fordommer mot lyden på sånne romskip også. Nei, huff. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Konge Alderon! Endret 22. desember 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er det SHGØGGESTE annlegget jeg har sett på lenge! Hadde ikke fått kommet inn i min stue om det hadde betalt inngangsbillett en gang! Dessuten hadde mitt seriøse HiFi anlegg sikkert følt seg støtt av å måtte dele rom med Sci-Fi plastikk deluxe! Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har mer sans for dette.... Endret 23. desember 2004 av fjaeran Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Enig skal du først kjøpe et annlegg så kjøp skikkelige greier. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 blir nesten litt skremt av å se på den, er som om den skal til å hugge til . Lenke til kommentar
thamule Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 anlegget er designet for å sjå "jææævli bra ut" for fjortiser med 3000 i lomma og lar auge bestemme i stede for fornuften og øyrene... blir iskkert det feteste annlegget i gjengen en eller annen plass i norge... hehe Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 anlegget er designet for å sjå "jææævli bra ut" for fjortiser med 3000 i lomma og lar auge bestemme i stede for fornuften og øyrene... blir iskkert det feteste annlegget i gjengen en eller annen plass i norge... hehe hehe, tragisk, men sant. Det er mye fetere med anlegg som ser dritkjipe ut, men som har en enorm lyd. Folk blir litt overrasket da... Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har nettop kjøpt Pimp edition av den! HAHAHA, hvor kan jeg få kjøpt denne pimp editionen da??? :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tidenes anlegg, leveres det med innebygget mikrobølgeovn? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvor er lekkerbisken da.. ? Lenke til kommentar
Brendis :D Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har bare en ting og si! Prøv og løft på en av de to høytalerne på det "bling,bling" anlegget. Garanterer deg at den veier ikke mer en 3kg! Bare luft og dritt inni der. Nei, jeg ville heller gått for anlegget som vant tv2- testen. Philips LX8500W, har lenge gått å vurdert å kjøpe det. Har forresten falt litt i pris nå, koster "bare" 5999kr nå. Ville heller betalt 999kr mer og fått komplett sorround og et skikkelig kvalitetsanlegg enn noe bling dritt! Link til anlegget: finner du her Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 JVC HX-GD8: http://www.jvc.no/product.php?id=HX-GD8E&catid=100009 Hva synes dere??? Jeg har veeeeeeeldig lyst på den... men hvor kan jeg få tak iden ??? Den mest åndssvake spilleren jeg noen gang har sett, skikkelig burugle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå