kmath! Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 JVC HX-GD8: http://www.jvc.no/product.php?id=HX-GD8E&catid=100009 Hva synes dere??? Jeg har veeeeeeeldig lyst på den... men hvor kan jeg få tak iden ??? Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 JVC HX-GD8: http://www.jvc.no/product.php?id=HX-GD8E&catid=100009 Hva synes dere??? Jeg har veeeeeeeldig lyst på den... men hvor kan jeg få tak iden ??? Plastic fantastic jallajuggel 70 prosent av kjøpesummen til dette anlegget ligger i lysene og plastjugglet, mens resterende 30% er lagt i lyd delen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hva pokker er klirr?? "Utgangseffekt (ved 10 % klirr):..." Men uansett, sånne "anlegg" burde jo leveres med solbriller. Kan jo bli sveiseblind av mindre..... Lenke til kommentar
teq Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 10 % klirr? Den var ny. Sikkert det som normalt angis som THD (Total Harmonic Distortion, eller total harmonisk forvrengning). Vanligvis oppgis THD på "seriøse" anlegg til rundt 0,1-0,2 %, så effektene på denne boksen bør du iallefall ta med et par kilo salt. Mine øyne hadde også trengt solbriller ja... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Er det et ombygd romskip? Ikke helt min type anlegg nei.. Edit: Etter å ha sett på det en gang til, ble det bare verre. Det så rett og slett helt for jæ**g ut. Mine 2 øre. Endret 11. juli 2004 av Rikky Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hehe ser ut som ett avansert futuristisk våpen til en transformer elns. Anyways ikke sikkert lyder er SÅÅ ræva. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 men hvor kan jeg få tak iden ??? Tror Norge har spesifikke regler hvor grensen går for hva som kan importeres... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 70 prosent av kjøpesummen til dette anlegget ligger i lysene og plastjugglet, mens resterende 30% er lagt i lyd delen Enig med deg der...tror det meste av det den er verdt ligger i det ultra-moderne designet...menmen suit yourself Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 pLasTiC PhanTaStIc !! Kan anlegget fly? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 men hvor kan jeg få tak iden ??? Tror Norge har spesifikke regler hvor grensen går for hva som kan importeres... Og denne er for Stygg men fra fleip til fakta send de en Epost Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 JVC HX-GD8: http://www.jvc.no/product.php?id=HX-GD8E&catid=100009 Hva synes dere??? Jeg har veeeeeeeldig lyst på den... men hvor kan jeg få tak iden ??? Det er nok ikke så mange butiker som har den inne. Men hvis du spør i en lokal sjappe som selger JVC, så burde de kunne skaffe den på under 1 uke. Har (heldigvis ) ikke testet dette anlegget, men har prøvd flere tilsvarende. De spiller svært høyt og med masse trøkk. Men låter det pent? NEI! Passer for de som vil ha megatrøkk uten hensyn til lydkvalitet eller de som vil bli uvenner med foreldre / naboer. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 10% THD, nuff said Verste er at man sikkert kunne kjøpt et OK anlegg for samme prisen (eller? vet ikke hvor mye det koster jeg...).... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Lager dei slikt i håp om at folk skal kjøpe det eller le av det? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Lager dei slikt i håp om at folk skal kjøpe det eller le av det?Det er mulig at du og HiFi-folk ler av det, men det er et ganske stort marked for slike anlegg rundt i verden. I Norge er markedet for disse anleggene ganske lite. De som kjøper slikt er noen komfirmanter og en del av våre nye landsmenn fra (sørøst-)Asia. De synes at dette er skikkelig tøft. Lenke til kommentar
eln Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 tror desværre ikke den kan fly, men kjøre kan den vel. Iogmed at det ser ut til at dette er toppmodellen så tror jeg nok den koster noen lapper. hifiklubben/hifi centeret er da å anbefalle etter min mening. Har kanskje ikke så "frammtidsrettet" disign. Men tidløst Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er det jævligste jeg har sett på flere år, var hakket før jeg ringte inn en 3 dagers til jobben. 10 % n tok vel kaka, det betyr vel at hvis man måler "watt" på hva nå enn det der er for noe på skikkelig måte, feks RMS som brukes på proff utstyr så får man vel ut 2x4 watt eller no. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 lol d er d værste jeg har sett på lenge haha! Ikke kjøpe ikke kjøpe! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kjøpere av dt anlegget må få med et diplom som beskriver deres idioti... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kjøpere av dt anlegget må få med et diplom som beskriver deres idioti... flere som burde få medalje da... 1. Tosken som klarte å få denne ultra-moderne lille driten skapt av djevel, ut fra hodet sitt og den syke fantasien, og inn i produksjon. 2. Folka som faktisk klarer å selge dette bedritene design-anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå