Panter Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Panter - DVD spilleren støtter bare plutselig DVD filmer av seg selv når Xboxen blir chippet altså? Nei den gjør ikke det tenk, det er software i flashen på chippen som gjør at den støtter flere formater og CD-R f.eks Dvdspilleren leser selvfølgelig alltid dvdplater, at du med en modd kan spille dvdplater uten fjernkontrollsettet har jeg ikke nektet for. Men om den leser cdr plater og hvilke typer blir overhodet ikke berørt av en modd. I dvdspilleren er det firmwaren og laserens fysiske egenskaper som avgjør hvilke plater den leser, den kan fint lese en type cdr, men nekte med en annen fabrikat. Det går ingen "beskjed" fra den nye hackete biosen eller chipen om at "må kan du lese plater du ikke har lest før". Som sagt, tull.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jaja whatever... Min Xbox tok ihvertafall ikke CD-R og kunne ikke spille DVD filmer før etter den ble chippet. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 takker for godt svar Hm...men lavere enn 1300-1800 blir det nok sikkert ikke..*i tvil* EDIT!: hvordan overfører man filer fra pc til xbox? går det ann å gjøre det med usb eller nettverkskabel eller no? hva er vanlig? Du trenger en krysset TP kabel rett fra PC til Xbox og så bruker du FTP klient på PC for å overføre filer, det er veldig lett å sette opp, bare fyll ut vanlig nettverks info på PC og i FTP programet så er det kontakt. forresten... hvordan ser denne ut? Er det en standar ledning sånn som er på f.eks isdn(har ikke fått bredbånd enda ) kortet mitt? clasohlson: 32-2836 en sånn, kan den brukes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå