Same- Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Synes du Hammerfall er bra? Jeg synes det er drit rått De som svarer nei: Hvorfor? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Nei, jeg liker ikke pompøs, platt, og ikke minst kjedelig powermetal. Forresten: Hva tror du "backstage" er til? Endret 10. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Same- Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Forresten: Hva tror du "backstage" er til? Jaja lagde min egen tråd. Kjedelig? EDIT: Hva hører du på da... Endret 10. juli 2004 av Same- Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 EDIT: Hva hører du på da... Jeg gidder seriøst ikke ramse opp "hva jeg hører på". Den lista er lang. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Synes du Hammerfall er bra?Jeg synes det er drit rått De som svarer nei: Hvorfor? Nei jeg syns ikke Hammerfall er bra! Grunn: Jeg liker det ikke. Det faller ikke under smaken min. Syns ofte det er vanskelig å ordlegge seg verbalt når man skal beskrive musikk, om hvorfor man liker det eller ikke Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Nei, jeg liker ikke pompøs, platt, og ikke minst kjedelig powermetal. Enig. Syns ofte det er vanskelig å ordlegge seg verbalt når man skal beskrive musikk, om hvorfor man liker det eller ikke "Writing about music is like dancing about architecture." Lenke til kommentar
Same- Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Hadde en anelse om at mange ikke likte Hammerfall her... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Syns ofte det er vanskelig å ordlegge seg verbalt når man skal beskrive musikk, om hvorfor man liker det eller ikke "Writing about music is like dancing about architecture." Heh. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hvor har jeg hørt det sitatet hen? anyone? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Trur eg fant det i ein signatur her på forumet, er ikkje sikker. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Etter min mening er ikke Hammerfall spesielt bra. Tekstene er helt elendige og meningsløse. 4/4 powermetal kan (utrolig nok) gjøres utrolig mye bedre enn det Hammerfall får til. Når det er sagt må jeg legge til at jeg likte de for noen år tilbake. Heldigvis fant jeg mange andre genre og band å høre på. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg synes hammerfall er ganske så bra - nesten helt likt manowar. har en cd i bilen jeg har hørt på noen ganger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hvor har jeg hørt det sitatet hen? anyone? Elvis Costello. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 HAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHHAAHHHAHHAHAHAHAHammerfall. np: HammerFall - Always Will Be Lenke til kommentar
Izor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Elvis Costello Ja men er det ikke i en film elller noe sånn Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Jeg har hørt at det var en dude fra In Flames som startet Hammerfall bare på skøy, men overraskende nok så begynte noen folk å like musikken. Slik utviklet det seg til å bli seriøst band. vet ikke om det er sant, da jeg hørte det fra en kompis Endret 11. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 ...men In Flames er myee bedre enn Hammerfall IMO.. Men en del gode låter har de, det skal eg inrømme.. Men når det først er snakk om powermetal så er det like greit med Manowar(som forøvrig høres heelt likt ut!) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har ikke hørt spesielt mye Hammerfall, men det jeg har hørt likte jeg Lenke til kommentar
piit Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hammerfall har én låt jeg kan klare å småpine meg igjennom, og det er "Legacy of Kings". Lenke til kommentar
T.L Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Liker det ikke jeg heller. Pompøst som sagt, og jeg liker ikke vokalisten. Dessuten synes jeg musikk om "krig, slag og helvete" bare blir teit, og det er mye det det går i av det jeg har hørt av hammerfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå