Gå til innhold

CS klikker når jeg joiner en server!

Anbefalte innlegg

Uansett hvilken server jeg joiner så klikker CS!

Det virket for 5 min siden men ikke nå!

Jeg er på LAN med 3 stk og alle har autoIP og er koblet i en router...

Det virker på LAN (cs) men ikke på internett!

hva er galt?

Midt i loadings prossesen så klikker cs og man må CTRL+ALT+DEL :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får meldingen "Error! Server verification failed!" når jeg joiner servere (1.6). Den hopper over nedlasting av security module, og stopper opp på "Validating game resources".

Argh steam er så unødvendig. Hvorfor må de fungere som et mellomledd mellom server og client? Er jo helt utrolig unødvendig at hvis Steam er nede, så får ingen spille. Når de først skal fungere som dette mellomleddet, burde det i alle fall være mulig å stoppe de som bruker cheats.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Jeg får meldingen "Error! Server verification failed!" når jeg joiner servere (1.6). Den hopper over nedlasting av security module, og stopper opp på "Validating game resources".

Argh steam er så unødvendig. Hvorfor må de fungere som et mellomledd mellom server og client? Er jo helt utrolig unødvendig at hvis Steam er nede, så får ingen spille. Når de først skal fungere som dette mellomleddet, burde det i alle fall være mulig å stoppe de som bruker cheats.

Spill på insecure servere da :p De funker.

Bare og vente.

Lenke til kommentar

Akkurat dagens problem hadde vel egentlig fint lite med Steam å gjøre. Var VAC-serverene som slet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...