chil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kjøpte MSI sitt 9800pro(XT el.. les: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=266631 ) hadde 16500 3dMark med 5950 ultra kortet. NÅ fikk jeg 19500 3dmark SÅ i tilegg er det utrolig klokk bard så jeg klokket det et lite stykke og fikk da 20500.. Ati power! Trodde at geforce kortet egentlig var det kraftigste men ja ja. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hmm...får rundt 18000 poeng med mitt X800 kort jeg Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 hmm...får rundt 18000 poeng med mitt X800 kort jeg åssen CPU? har en 64 3400 her.. sikkert derfor 3dmark 2001 er cpu avhengi Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hmm...får rundt 18000 poeng med mitt X800 kort jeg åssen CPU? har en 64 3400 her.. sikkert derfor 3dmark 2001 er cpu avhengi Åja...da kan det stemme ja. Sitter på en athlon 2500 her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Når skal folk innse at 3d mark ikke er alt? de er omentrent like kraftig.. men så stor skal ikke forskjellen være.. bytte fra 5950 til 9800 ? vitsen? brife med penger? lei av slike folk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) [Personlig Mening] Dette er det dumeste jeg har sett tror jeg, Fra FX5950U til 9800Pro? Og bedre resultater? Nei, nå må folk roe seg litt ned her, om ikke for resultater, så bytter du ikke inn et High-End 3D kort mot et annet Kort av exactly samme generasjon.. Får nå håpe at ditt FX5950U var busted av varme eller noe slikt, ellers er dette de mest bortkasta pengene jeg har vært borti tror jeg. [/Personlig Mening] Endret 10. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Når skal folk innse at 3d mark ikke er alt?de er omentrent like kraftig.. men så stor skal ikke forskjellen være.. bytte fra 5950 til 9800 ? vitsen? brife med penger? lei av slike folk ehh nei for å spare penger, pokker jeg er fattig som en HEST! solgte gamle kortet for 2500 kjøpte nytt for 1700. Desuten syns jeg Geforce kortet bråkte for mye. ATI kortet syns jeg også er litt i høyeste laget men det er bedre.. Kan ikke sette på feks Artic cooler dog jeg har shuttle Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvem produsent er det du har kjøpt fra? Høres ut som du har kjøpt katta i sekken, Mitt kort fra Gainward bråker ingenting, samme model. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvem produsent er det du har kjøpt fra?Høres ut som du har kjøpt katta i sekken, Mitt kort fra Gainward bråker ingenting, samme model. Javel? La meg sitere trådstarter: ehh nei for å spare penger, pokker jeg er fattig som en HEST! solgte gamle kortet for 2500 kjøpte nytt for 1700. Hvilken del av dette forstår du ikke!? Solgte Geforce-kortet for 2500 kr og kjøpte Radeon-kortet til 1700 kr, det er ikke noe dårlig kjøp! På en annen side er det idiotisk å bytte ut den generasjonens 2 high-end kort.. De yter nesten identisk! Jeg hadde kanskje holdt meg til Geforce-kortet og venta til neste gang nytt kort blir nødvendig... (Jeg hadde ikke lett etter nytt kort på lenge hvis jeg hadde FX 5950) Men, han tjente jo 800 kr bare for å bytte inn sitt kort med et nesten identisk kort.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Hvem produsent er det du har kjøpt fra?Høres ut som du har kjøpt katta i sekken, Mitt kort fra Gainward bråker ingenting, samme model. Javel? La meg sitere trådstarter: ehh nei for å spare penger, pokker jeg er fattig som en HEST! solgte gamle kortet for 2500 kjøpte nytt for 1700. Hvilken del av dette forstår du ikke!? Solgte Geforce-kortet for 2500 kr og kjøpte Radeon-kortet til 1700 kr, det er ikke noe dårlig kjøp! På en annen side er det idiotisk å bytte ut den generasjonens 2 high-end kort.. De yter nesten identisk! Jeg hadde kanskje holdt meg til Geforce-kortet og venta til neste gang nytt kort blir nødvendig... (Jeg hadde ikke lett etter nytt kort på lenge hvis jeg hadde FX 5950) Men, han tjente jo 800 kr bare for å bytte inn sitt kort med et nesten identisk kort.. Som vil si at han også tjente 800 spenn Men hadde jeg vært han hadde jeg beholdt de 2500 kronene han fikk for 9800 PRO og heller spart til X800 Endret 10. juli 2004 av Merlin Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Hvem produsent er det du har kjøpt fra?Høres ut som du har kjøpt katta i sekken, Mitt kort fra Gainward bråker ingenting, samme model. Det var jo akkurat Gainward jeg hadde, hvis du sier det ikke bråker er du ikke mye følsom for støy. De 2 viftene støyer alt for mye for min smak Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvem produsent er det du har kjøpt fra?Høres ut som du har kjøpt katta i sekken, Mitt kort fra Gainward bråker ingenting, samme model. Javel? La meg sitere trådstarter: ehh nei for å spare penger, pokker jeg er fattig som en HEST! solgte gamle kortet for 2500 kjøpte nytt for 1700. Hvilken del av dette forstår du ikke!? Solgte Geforce-kortet for 2500 kr og kjøpte Radeon-kortet til 1700 kr, det er ikke noe dårlig kjøp! På en annen side er det idiotisk å bytte ut den generasjonens 2 high-end kort.. De yter nesten identisk! Jeg hadde kanskje holdt meg til Geforce-kortet og venta til neste gang nytt kort blir nødvendig... (Jeg hadde ikke lett etter nytt kort på lenge hvis jeg hadde FX 5950) Men, han tjente jo 800 kr bare for å bytte inn sitt kort med et nesten identisk kort.. Hehe, mente ikke på den måten, men han sier at det støyer fælt, og med de resultatene på GFFX kortet så var det relativt triste saker det GFFX kortet han kjøpte seg:) ---- Chil: Nja, jeg er nok følsom for støy men kanskje på en annen måte enn deg, Kanskje du er mer følsom enn de fleste? Folk pleier og si PC'en min går stille for seg:) Men det har mye med frekvenser og slikt og gjøre også Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) chil,hvis du skal skryte av 3d mark,bør du iallefall legge ut link slik at noen tror deg men bytte kort ,får og kunne overklokke mere !.når ytelsen er den samme. Endret 11. juli 2004 av Traxco Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) chil,hvis du skal skryte av 3d mark,bør du iallefall legge ut link slik at noen tror deg men bytte kort ,får og kunne overklokke mere !.når ytelsen er den samme. Les hva trådstarter skriver for helv....svingende. Trådstarter solgte et 5950U for 2500kr og kjøpte et 9800Pro for 1700. 800kr tjent. Han får 19500 i 3d mark. Hvilken del av dette er det folk ikke forstår?? Er det skryt?? Å herregud, 75% av alle "fakta" om sin hw folk poster er jo skryt. Latterlige lave temperaturer, jeg har fått x800Pro, jadajadajada. Denne tråden er ikke noe værre enn andre Endret 11. juli 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 javel.men jeg shiter fullstendig om trådstarter bruker et ati kort eller geforce.bare mannen er fornøyd med kortet er jo alt bra.. ps:men forstår ikke hvorfår han måtte lage en post om dette,hvis ikke han skulle ha medlemene synspunkter om at ati var bedre enn det fx kortet han hadde før ? men enig med deg.fins jo mange poster som er mye værre enn dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå